7 dagen overtijd en inmiddels al vier testen verder

Discussion in 'Eerste symptomen' started by karima020, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    Hoi dames,

ik ben al 7 dagen overtijd, en ben al 4 testen verder zoals je in de titel ook kan lezen, heb net de laatste test achter de rug en die zei ook negatief! wie heeft dit ook eerder meegemaakt? en was ook zwanger? wnr had je toen eindelijk positief getest.

Ik voel mij wel zwanger by the way.

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dag karima020,

ik heb daar niet veel ervaring mee want ik testte twee maal zelfs nog voor mijn NOD positief toen ik zwanger was!
    Maar ik heb van andere hier op de site al gelezen dat ze soms maar twee weken na hun NOD positief testen. Misschien is dit bij jou ook zo?
    Of je test is niet zo gevoelig en moet je binnen een paar dagen nog eens proberen.

Verder nog een vraagje? Ben je nog maar juist met de pil gestopt ofzo? Dan kan het zijn dat je cyclus nog onregelmatig is en je aan het ontpillen bent!

Ik hoop dat je vlug wat meer weet!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb dit weleens meegemaakt en werd uiteindelijk toch ongi. als je nog niet zolang van de pil af bent moet je misschien nog ontpillen. het kan ook zijn dat je later alsnog positief test!

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg

Voilà! Dat bedoelde ik ook, alleen zei marieke1983 het met minder woorden!
    Hihihi :D

5. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    Hoi, ik ben eigenlijk nooit aan de pil geweest na de bevalling van mijn eerste 6 maanden geleden eh ik het een week of twee gedaan maar ben er mee gestopt al toen mijn dochtertje weer 2 a drie maanden was, en ben gewoon op tijd ongesteld elk keer.