7 dagen overtijd en inmiddels al vier testen verder

Discussion in 'Eerste symptomen' started by karima020, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    Hoi dames,

ik ben al 7 dagen overtijd, en ben al 4 testen verder zoals je in de titel ook kan lezen, heb net de laatste test achter de rug en die zei ook negatief! wie heeft dit ook eerder meegemaakt? en was ook zwanger? wnr had je toen eindelijk positief getest.

Ik voel mij wel zwanger by the way.

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dag karima020,

ik heb daar niet veel ervaring mee want ik testte twee maal zelfs nog voor mijn NOD positief toen ik zwanger was!
    Maar ik heb van andere hier op de site al gelezen dat ze soms maar twee weken na hun NOD positief testen. Misschien is dit bij jou ook zo?
    Of je test is niet zo gevoelig en moet je binnen een paar dagen nog eens proberen.

Verder nog een vraagje? Ben je nog maar juist met de pil gestopt ofzo? Dan kan het zijn dat je cyclus nog onregelmatig is en je aan het ontpillen bent!

Ik hoop dat je vlug wat meer weet!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb dit weleens meegemaakt en werd uiteindelijk toch ongi. als je nog niet zolang van de pil af bent moet je misschien nog ontpillen. het kan ook zijn dat je later alsnog positief test!

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg

Voilà! Dat bedoelde ik ook, alleen zei marieke1983 het met minder woorden!
    Hihihi :D

5. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    Hoi, ik ben eigenlijk nooit aan de pil geweest na de bevalling van mijn eerste 6 maanden geleden eh ik het een week of twee gedaan maar ben er mee gestopt al toen mijn dochtertje weer 2 a drie maanden was, en ben gewoon op tijd ongesteld elk keer.

klopt inderdaad wat je zegt, ede vrouw van mijn oom heeft met haarste ook pas na drie weken positief getest,.

maar ik wil gewoon weten, of ik zwanger ben of niet, deze onzekerheid, vilt mij gewoon levend.

6. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    ik ben maar ooit twee weken aan de pil geweest en dat was echt maanden geleden, ik ben verder altijd op tijd ongie geweest, alleen nu ben ik 7 dagen overtijd, dus.

7. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dat kan ik goed begrijpen ja!
    Misschien moet je dan eens naar je huisarts gaan en je bloed laten onderzoeken, daarin zien ze het véél vlugger!

Succes

8. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    bedankt leen! ik geb eergister de ass van de ha aan de lijn gehad, en die zei van als je vrijdag nog niet ongie bent dan gaan we je menstrautie opwekken, mevrouw heeft niet eens aan eenmogelijke zwangerschap gedacht :moe:

ik denk dat ik morgen toch ff ga bellen dat ik een bloedtest wil doen.

9. Niet meer actief

Niks doen waar jeje niet goed bij voelt hoor je bent nog altijd eigen baas over je lichaam zou ik zo zeggen!

Ik lees en hoor vaker dat mensen pas laat positief teseten dus als jeje zwanger voelt echtniet je menstruatie laten opwekken hoor!

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :)

10. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    bedankt appelslakje! ik ben 6 maanden geleden van mijn eerste bevallen, het zou nu wel snel zijn, aar heel welkom!

11. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    hoi meiden!
    die onzekerheid is echt verschrikkelijk hé! Ik ben in de tussentijd nu 3,5 week overtijd maar de testen die ik heb gedaan zijn ook negatief gebleven!
    Maar als je naar de dokter gaat hoelang duurt het dan voordat hier een uitslag over bekend is?

Groetjes!

12. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    zo kiki dat is wel heel erg ;ang! ik heb voor morgen een afspraak staan bij de dokter voor bloedprikken ik zou maar gewoon een afspraak maken, ik weet noet hoe lang het duurt, mischien als je in de ochtend gaat dat het na 16.00 bekend is/?

13. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    Karima020 heel veel suc6 morgen en hoop voor je dat het positief is :D

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik zit een beetje met hetzelfde: ik ben vandaag 16 dagen overtijd. Drie thuistesten gedaan: allemaal negatief. Zij het dat die van gisteren na een uur (dus na de tijd dat je hem nog af mag lezen) toch een streepje vertoonde. Toen ik hem aflas, was er wel iets van een schaduw van een streepje te zien als ik hem op een bepaalde manier in het licht hield. Maarja, dat leek me niet echt betrouwbaar.
    De andere testen die ik gedaan heb (zelfde merk) bleven trouwens gewoon helemaal leeg. Die van gisteren heeft nu dus wel een streepje, maar dus ver na de afleestijd.
    Net bij de huisarts geweest om daar maar te laten testen; ook negatief.
    Ik snap er niets van. Ik heb al vanaf m'n eisprong een verhoogde temperatuur, (tussen 36.8 en 37.1, tegenover 36.3/36.4 normaal). Ik ben moe, ik hou vocht vast, heb gevoelige tepels...
    Nu weet ik dat je soms pas heel laat positief test, heeft net te maken met het startniveau van de hCG die je aanmaakt, (m'n schoonzusje testte pas met 3 maanden positief!), maar deze onzekerheid is wel killing!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

By the way: menstruatie opwekken?!? Dat klinkt heel eng. Als je dan dus toch zwanger bent, voert de huisarts daarmee dus eigenlijk een vroege abortus uit!

16. Niet meer actief

Ja vind ik ook eng klinken zeker als je idd denkt misschien zwanger te zijn.
    Je kan ook gewoon een maandje overslaan dat is ook allemaal geen probleem.
    Ik heb er inmiddels al 3 overgeslagen en weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben elke maand een testje gedaan allemaal negatief.
    Nu wacht ik af of ik de 16de ongesteld word zoniet dan ga ik naar de dokter!

Groetjes ;)

17. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    hoi appelslakje,
    heb je ook last van symptomen of niet?
    had je bij de dokter een bloedtest laten doen of ook een urinetest?

groetjes!

18. Rdj

Rdj Lid

Mar 5, 2008
    22
    0
    0
    Dat wachten is zo vreselijk he!
    Ik ben inmiddels ook ruim 2 weken over tijd. 4 testen gedaan de afgelopen 2 weken, alle 4 negatief :cry:
    Heb nu het idee dat ik ongesteld ga worden. Snap er niets van zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad... Veel sterkte allemaal met de onzekerheid, dat is echt het ergste!

19. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    Hoi Meiden
    dat wachten is nog het ergste van allemaal, want ik heb namelijk geen flauw idee waar ik nou wel of geen rekening mee moet houden.
    Zal ik dingen blijven eten die je eigenlijk niet mag als je zwanger bent? en kan ik blijven sporten?
    want de testen blijven negatief (heb er 2 gedaan) en nu ondertussen ben ik 3,5 overtijd :( en heb zelfs meerdere symptomen, zelfs gene dat ik nog geeneens wist dat dat symptomen waren.
    mijn moeder heeft met haar 2 zwangerschappen ook bij alle2 pas na 8 weken positief getest? zou het daarom ook bij mij zijn?

groetjes!

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo!

heb vanmorgen getets een weer negatief!
    maa rik heb de gebruiksaanwijzing weggegooit er staat een streep bij de c en niet bij de t? is dit goed ja toch!?

als ik maandag nietongi ben ga ik naar de ha, hoop naatuurlijk dat ik zwanger ben, maar als ik het niet ben wil ik gewoon ongi worden zodat we weer kunnen beginnen!

als ik zwanger ben vind ik het wachten niet erg, maar je wordt er alleeen zo onzker van!

Share This Page