Meivakantie 2016 Scholen zijn dus redelijk vrij in het indelen van de meivakantie. Alleen de eerste week van mei 2016 is verplicht. Onze school heeft ook de week ervoor vrij.
Wij idd ook. Maar wat iemand hierboven schreef, ze mogen het redelijk zelf bepalen denk ik. Wij hebben met de islamitische feesten ook vrij dus die dagen moeten we ergens anders weer inhalen.
Scholen in heel nederland hebben verplicht de week van 2 tot 6 mei vrij, maar mogen daar zelf nog wat voor en/of achter plakken. Geen peil op te trekken dus wie wanneer precirs vrij is. Dus vandaar mijn topic, om een beetje in te schatten hoeveel scholen die dagen dicht zijn.
In dat geval, onze school is vrij. En zover ik weet de meeste scholen hier in de stad. Ik woon in Brabant.
voor het eerst in jaren heeft dl weer eens 2 weken meivakantie. de laatste week van april en de eerste week van mei..
Wij hebben 2 weken meivakantie dan, we sparen elke dag 5 minuten door een kortere middag pauze daardoor we in de meivakantie wat extra dagen vrij hebben.
Wij vallen onder regio Zuid en wij hebben ook vakantie dan. Maar vorig jaar vond ik het in de meivakantie goed te doen in de Efteling qua drukte.
Duidelijk. Als dit een representatieve steekproef is, zijn er meer kinderen vrij op 29 april dan in de week van 9 mei. Dagje Efteling staat (onder voorbehoud, afhankelijk van het weer) gepland voor 10 mei. Bedankt allemaal!
Dit, alleen de week van 30-4 t/m 8-5 is landelijk gelijk. Een week ervoor of een week erna mogen scholen zelf bepalen.