Ik heb volgens mij niet zo een warm bloedig kind. De babyfoon geen 26 grAden aan maar het was erg aangenaam op zijn kamer. Hij ligt in een mouwloze romper, vloeipapier dunne slaapzak en 1 laken. Zonder laken en slaapzak slaapt hij dus niet....soort van inbakeren nog...
overdag niet geslapen in bedje, ik ging vanmiddag naar de winkel boodschappen doen ik was nog geen 5 min binnen en hij sliep , ik kwam thuis (was lopend ) heeft hij nog 2 uurtjes in de buggy geslapen en daarna om 19:30 uurtje,daarna wakker tot 22:00 ben benieuwd aankomende nacht
In noodmaatregel kan je altijd nog aluminiumfolie gebruiken tegen t raam aan houd t de zon tegen, zou alleen wel doen als dat niet spiegelt naar de weg of achterburen. Of die speciale (rol)gordijnen halen met zonwering, zit een laag in die de ergste warmte buiten houd, moet zeggen dat t redelijk werkt. De meeste warmte komt bij ons via de zolder en die is nog niet volledig geisoleerd dus ik heb nog een klusje te doen.
Check! Rolluik, verduistering gordijnen en nog een gordijn daarvoor verder is onze woning goed geïsoleerd. Wordt gewoon toch nog warm en ze heeft een deel plat dak.