28 graden op babykamer. Is dit te warm op er te slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van chayenna, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik heb volgens mij niet zo een warm bloedig kind. De babyfoon geen 26 grAden aan maar het was erg aangenaam op zijn kamer. Hij ligt in een mouwloze romper, vloeipapier dunne slaapzak en 1 laken. Zonder laken en slaapzak slaapt hij dus niet....soort van inbakeren nog...

2. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw

overdag niet geslapen in bedje, ik ging vanmiddag naar de winkel boodschappen doen ik was nog geen 5 min binnen en hij sliep , ik kwam thuis (was lopend ) heeft hij nog 2 uurtjes in de buggy geslapen en daarna om 19:30 uurtje,daarna wakker tot 22:00 ben benieuwd aankomende nacht

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    In noodmaatregel kan je altijd nog aluminiumfolie gebruiken tegen t raam aan houd t de zon tegen, zou alleen wel doen als dat niet spiegelt naar de weg of achterburen. Of die speciale (rol)gordijnen halen met zonwering, zit een laag in die de ergste warmte buiten houd, moet zeggen dat t redelijk werkt. De meeste warmte komt bij ons via de zolder en die is nog niet volledig geisoleerd dus ik heb nog een klusje te doen.

4. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Check! Rolluik, verduistering gordijnen en nog een gordijn daarvoor :) verder is onze woning goed geïsoleerd. Wordt gewoon toch nog warm en ze heeft een deel plat dak.

Deel Deze Pagina