Beetje gekke vraag maar ik ben benieuwd Dochter poept steevast 2 x en soms 3 x. Geen idee of dat hoort of niet.
Mijn zoon poepte tot 2,5 jaar elke dag keurig tussen het ontbijt en de fruithap. Nu wat onregelmatiger, maar nog wel een keer per dag. Mijn dochter is een ander verhaal. Soms 1 keer, soms 2 keer, soms 4 keer... Daar kan ik geen peil op trekken
Hier geen dreumes maar een peuter die meestal 3 en soms 4 keer per dag poept. Daarom gaat het poepzindelijk worden erg lastig...hij vindt het eng om het te zien. Als hij nou maar 1 keer per dag ging dan was het een stuk simpeler .
Mijn peuter poept al een hele tijd 2 a 3x per dag. Nu ze naar de wc gaat, probeert ze het soms wel uit te stellen en gaat ze soms maar 1x, dag erna maakt ze dat weer goed
Haha, ik herken de bovenstaande antwoorden ook niet. Beide om de dag. De jongste, met name wanneer er tanden komen, ook wel eens dagelijks.
Toen ze nog een dreumes was 2 a 3 keer per week met moeite, ondanks laxeermiddelen. Sinds een maand of 8/9 om de andere dag zonder hulpmiddelen
Flesvoeding en 2x per dag normaliter. Dit weekend de tel kwijt, geloof per dag twee luiers met alleen plas gezien en de rest nouja....tandjes he?
Gemiddeld 2x per dag. Sowieso altijd binnen een uur nadat ze 's morgens wakker is. Meestal binnen 2 uur daarna nog een keer. Heel soms ook nog een keer eind van de dag
Toch wel verschillend dus! Maar ook veel die 2x of meer. Ik dacht dat ze veel poepte maar valt mee dus