Binnenkort wordt m'n zoon 7 en wil met z'n feestje naar een indoorspeeltuin. Er komen 5 vriendjes. Op google vond ik de Ballebak in Rotterdam Ommoord en Bungelland in Rotterdam Alexander. Prijs is hetzelfde voor een 10-rittenkaart, afstand is voor mij ongeveer even ver. Heeft er iemand ervaring met beide speeltuinen? En wat zijn de verschillen? Welke lijkt je leuker voor 6 jongens van 6-7 jaar?
Ps. ik neem geen feestjes arrangement. We eten thuis en gaan daarna 2 uurtjes lekker spelen, waarschijnlijk alleen iets drinken als de jongens tijd hebben.
je kunt ook nog in Barendrecht of oud Beijerland terecht. Daar gaan wij meestal heen. Die in Barendrecht heeft niet zo'n goede naam maar in oud Beijerland vermaakt dochterlief zich prima.
Oud Beijerland ben ik wel eens geweest, maar met een auto vol jongens vind ik dat net wat te ver rijden.
Ze zijn allebei leuk. Denk dat ik met 6/7 jaar in eerste instantie voor Bungelland zou gaan. Net wat stoerder klimdeel voor grotere kinderen, vind ik.
Bungelland in zijn geheel is een stuk kleiner.... Je hebt er 3 glijbanen.... Een hoek met grote blokken om te bouwen, een soort net waarin je omhoog kan klimmen, trampolines en een 'glijbaantje' waar je met een soort slee vanaf kan En je kan ballebak ballen schieten in een bak in de ballenbak En natuurlijk het gewone stuk waar je doorheen kan klauteren In de ballebak heb je een gedeelte springkussen met springkussen glijbaan waar je omhoog lan klimmen e.d En een groot stuk om gewoon te klauteren, wat wel 2x zo groot is als bij bungelland En ook trampolines
Weet je het zeker? Bij de Ballenbak is het speeldeel voor de grote kinderen vierkant opgezet, bij Bungelland is het een langgerekt stuk, maar ik heb niet het idee dat de één veel kleiner is dan de ander?