Hoi hoi, Zelf doen wij niets met de 28 volle pakjes huis anubis kaartjes, maar spaar wel Triqo's. Dus zou graag de kaartjes willen ruilen voor Triqo's. Wie ow wie wil er met mij ruilen? Liefs Verrassingsei
Hoi geen idee wat triqo's zijn dus ze zullen vast niet bij ah/plus te krijgen zijn, de enige supermarkten hier in de buurt. Jammer, want ben wel hard op zoek naar huis anubis kaartjes (die zijn hier nergens verkrijgbaar)
Hallo weet niet waar je woont maar ik wil wel ruilen met je hoor, Heb heel veel triqo's een stuk of 30. klein en groot. maar verzenden kost duur. dus op halen als je in de buurt van Hoorn woond?
De kaartjes zijn net opgehaald door een kennis uit de buurt, maar ik blijf nog steeds de kaartjes sparen. Dus als ik weer nieuwe heb dan laat ik het even weten!
Ik heb ze geteld en heb 25 groot( 4kant) 50 klein ( 3hoekjes). En dan heb ik hier en daar nog meer liggen en niet mee geteld
Ja dat weet ik hoor, heb nadat ze opgehaald zijn weer nieuwe gespaard (en iedereen in mn omgeving ook) dus nu WEER 30 pakjes.
Voor mijn nichtje heb ik wel interesse, maar kan niet ruilen, heb geen triqos. Wij doen eigenlijk nooit met spaaractie's mee, maar mijn nichtje kon deze niet alleen, dus zitten we samen achter de pc om de kaarten in te 'scannen'. Nu is haar album nog niet vol en probeer ik gewoon zo nu en dan wat te ruilen of nog te krijgen. Anubisruillijstje | Flickr - Photo Sharing!