Hallo wil even me ei kwijt. Leuk verhaaltje. Mijn vriend dacht dat het deze maand raak was en ik dacht dat ik griep kreeg my god en vandaag kon ik testen en me vriend is net(aanstaande man) naar zijn werk en STaat zwanger ik was gewoon gewend dat er niet zwanger stond ik stond te strillen op mijn benen. En wist ff nie wat moest doen of denken helemaal blij. Na 5 maanden heel snel gegaan. Mijn vriend kon zijn geluk nie meer op. want we hebben net alle papieren binnen van dat we 22 aug gaan trouwen beter maand ken echt nie. Dankje voor julliej lezent ooor dikke kus jaim
GEFELICITEERD......... Kan me voorstellen dat je ff staat te shaken hihi. Geniet ervan..... Groetjes Liena
gefeliciteerd met jullie komende huwelijk en jullie wondertje! hopen dat je niet zo ziek bent dat je dag in de soep laat lopen! suc6 met je zwangerschap
Wauw, super voor jullie! Dan ben je straks 6 mnd zwanger op je bruiloft... mooie dikke buik! GEFELICITEERD!
ha gefeliciteerd en geniet van je dag er is niks leukers aan als met zijn 3 trouwen wij trouwen 11 juli dus dan zijn we ongeveer met de bruiloft net zo ver leuk man
Bedankt allemaal voor de leuke reacties kan mijn geluk ook niet op. Dan gaat de dag ook zo langzaam over uur kom mijn aanstaande man pas thuis en die weet natuurlijk ook al maar wil me blijdschrap met hem delen bedankt meiden dikke kus
ja dat gaat zekker wel lukken. Ben nu al erg moe en en voelde me vandaag als of ik flawviel. snap het allemaal nog even nie maa bedankt gr jaim