kunt u mij iets vertellen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by manny82, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Hallo
    kom maar direct met de deur in huis vallen.
    Ik ben in april gestopt en had een 29 dagen cyclus daarna altijd 35.
    Nu ben ik 10 okt ongi geweest en heb 5 nov enorme buikpijn gehad en mijn temp was hoger (dus mijn ei denk ik) Ik heb daarna veel steken in mijn onderbuik gehad. Een soort bliksem dat later weg ging en daar kwam een drukkende pijn in de lies voor terug kon echt 3 dagen niet met de benen over elkaar en ook haast niet autorijden, traplopen. Het deed echt zeer die druk net alsof er iets zat. Tijdens deze dagen heb een vegen roze vloed verloren en een heel klein beetje bruine. Dit duurde nog geen hele dag mijn ongi daarin tegen duurt vaak 3 dagen en heb ik bij het plassen ook echt alles rood en veel verschonen wat nu niet zo was.
    Ben toen naar de ha geweest en die dacht aan een late ei of een vroege zwangerschap. Had al 2 negatieve testen gedaan. Moest van haar een week wachten en opnieuw testen dat heb ik gedaan en weer negatief. Toen ik haar belde was het antwoord wacht nog maar 2 weken je lichaam is geen computer. Maar ik ben altijd 35 dagen geweest en vandaag is dus dag 52. Vreemd.
    Ben verder moe, moe, en nog af en toe druk in mijn lies en verder een rommelende buik, zeurende buik. Veel afscheiding wat wittig is en rekbaar. (voor mijn gevoel veel althans heb er nooit zo op gelet) hele lichte ongi krampen, vaak plassen en een volle buik gevoel.

Wel een lang verhaal maar doe hem liever hier dan nog een keer bij de ha die doet toch niets.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi manny,

Ja dit is vreemd. En heel lastig te beoordelen voor mij. Ik wil je adviseren om te wachten totdat je weer ongesteld zou moeten worden. ALs je gewoon doorteld. Alsje dan geen menses hebt en geen positieve test wil ik je adviseren toch naar je Huisarts terug te gaan en je eventueel door laten verwijzen naar een gynaecoloog.

Groetjes imke

3. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie
    Heb me voorgenomen om morgen vroeg nog te testen en als deze negatief is inderdaad tot 19 dec af te wachten.

Share This Page