Hallo, Ik heb 10 weken terug voor t laatst gemeenschap gehad. Getest daarna..Dacht een positieve test gezien te hebben. Dus naar de VK geweest. Maar hij zag niets. Ik zou dus eigenlijk 10 weken zwanger moeten zijn. Kan het zijn dat de VK gewoon niets heeft kunnen zien, en dat ik WEL zwanger ben? -uitwendig echo- was het.. Wie heeft dit eerder meegemaakt?
wegens priveomstandigheden wil ik geen inwendige.. en een uitwendige voor 10 weken zou voldoende moeten zijn?
als je 10 weken geleden sex hebt gehad en je had toen je eisprong, dan zou je nu 12 weken zijn ipv 10 want je krijgt er altijd 2 weken cadeau ik zit nu bijna 8 weken na mijn eisprong en ben er bijna 10 zwanger, snap je? dus ik denk helaas dat je niet zwanger bent.. bij mij konden ze uitwendig alles al heel goed zijn bij de 9 weken.. wat geeft je zwangerschapstest aan? omdat je zegt dat je dacht een positieve test gezien te hebben? doe anders eens en CB digi liefs daantje
snap er idd ook niets meer van, je denkt al vanaf het moment dat ik bij dit forum kwam (nu zo een 4 maanden terug) dat je zwanger bent, dan weer 17 weken, dan weer 10.... get a grip.......
Je berichtjes zijn inderdaad erg vreemd, aangezien je op 7 en 9 maart in een ander topic schrijft dat je 17 weken bent, op de echo niks te zien was en een eerdere echo goed was. Sorry, ik geloof je dus niet echt...
wil niet lullig zijn heb echt het idee dat ze geewoon lieg want 9 maart stelde ze die vraag bij de verloskundige hier op forum en was ze 17 weken zwanger en alle echo's ervoor was wel wat te zien en nu ineens 10 weken ja wat is het nu?
Mijn twijfels nemen ook ernstige vormen aan Maar goed... Iedereen mag erbij tellen met het aantal weken... Zij telt af...
Ach als iemand dan gewoon de vraag stelt: "Wil iemand mij even wat aandacht geven?!?" kan die persoon van mij ook wel wat aandacht krijgen hoor... En dat gaat zoooooo veel makkelijker Hahahaha
Lieve dames, Ik denk dat het weinig nut heeft hier nog op te antwoorden... deze Linsie1980 zal deze vraag vast nog wel een keer of 3 bij het verloskundige rubriek plaatsen, vermoed ik zo Kweet niet... zo'n voorgevoel heb ik gewoon... Groetjes Cyntje78
Niet te snel oordelen! Misschien heeft ze 17 weken geleden voor het laatst een menstruatie gehad (na pilstop) en heeft ze 10 weken geleden voor het laatst gemeenschap gehad. Dus dan ben je 17 weken max en min 12 weken. Als je niet precies weet hoe ver je bent en op de echo zien ze niets, dan zijn dat de enige twee dingen die je hebt. Overigens heb ik bij een uitwendige echo bij 12 weken ook bij mijn vorige zwangerschap geen kindje gezien doordat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld lag. Bij de inwendige echo was onze zoontje goed te zien en lag op groei. Bij 12 weken kan dit nog. Daarna niet meer, want dan gaat de baarmoeder omhoog en dan zie je hem altijd. Succes, en ik geef je het voordeel van de twijfel. Als dit inderdaad het verhaal is, is het vervelend om aangevallen te worden. Volgende keer dan duidelijk opschrijven hij het in elkaar zit. Ik kan namelijk de reacties wel begrijpen. Groeten, Pechvogel
Dames, Ik schrok eerst van jullie reacties maar daarna moesten WE lachen. Ik zeg WE omdat WIJ met meerdere meisjes deze nick Linsie1980 gebruiken. Geen behoefte gehad om steeds een nieuwe nick te openen, omdat t zo ook wel gaat. Soms is het Linsie wel, en soms Carla en soms ik (dus weer een ander). Wij gebruiken deze (geweldige) site om informatie te krijgen. Amuseren doen we wel ergens anders.. Waarom de behoefte om te liegen en vooral aandacht te vragen op een ZWANGERSCHAPSforum Ik dank voor de inhoudelijke antwoorden..
is wel een beetje verwarrend dan op deze manier. Misschien toch maar eigen nicknames maken... Hoop dat je nog een antwoord krijgt op je vraag. Ik zou een second opinion aanvragen als ik jou was. Wel vervelend dat jij en je vriendin allebei zo'n echo hebben gehad waarbij niets te zien was. Succes, groetjes
bij mij was met 10 weken uitwendig ook niks te zien,omdat ik ook een naar achtergekantelde baarmoeder heb, inwendig was alles geweldig te zien! Succes
ehm.. dan nog is het raar dat bij jullie allemaal na zoveel weken niets meer te zien is op een echo.. maar goed als ze met 10 weken niets zien... dus ook geen verdikt baarmoederslijmvlies... dan denk ik dat je niet zwanger bent