28 weken en al ingedaald. normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MIss X, Apr 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo

Gisteren bij de verloskundige geweest en alles was prima. Hartje klonk goed, ze groeide goed en lag al naar beneden met haar hoofd ingedaald.
    Is dat niet een beetje vroeg?

Ik maakte me namelijk al zorgen dat ik haar opeens veel minder hevig voelde.
    Een week geleden was ze nog druk aan het schoppen en opeens voelde ik bijna niks meer alleen gebubbel.

Ze ligt nu ook met haar rug naar mijn buik en haar schopjes voel ik ergens achter in mijn rug of bij mijn stuitje. (meer beweging, het schoppen voel ik niet meer) (weer heel anders dan bij mijn dochter)

Hebben jullie ervaring bij zo'n vroege indaling en heeft dat wat te betekenen? Mijn dochter is namelijk pas gaan indalen rond de 36e week.

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

Feb 8, 2011
    501
    0
    0
    Is misschien wel wat vroeg, maar mijn beide jongens waren ook met 30 week ingedaald. Weet niet of het iets zegt. Bij mij zijn ze allebei pas met 39 week geboren, dus het zegt niks over eventueel eerder bevallen. Nu weet je zeker dat je op de gewone manier mag bevallen. Heeft de VK hier verder niks over gezegd?

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nee niet echt, dat ik me verder niet echt zorgen moet maken maar dat doe ik toch :p
    Vind het namelijk zo vroeg en als ik loop voel ik inderdaad dat ze al heel laag ligt.

4. MamavanK

MamavanK Bekend lid

Aug 25, 2010
    526
    81
    28
    Op pagina 2 staat een topic hierover. Met een poll..

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

Feb 8, 2011
    501
    0
    0
    Het is makkelijk gezegd maar dan moet je je inderdaad maar geen zorgen gaan maken!! Wel vervelend voor je dat je er last van hebt!
    Succes ermee in ieder geval en ik hoop voor je dat er iemand is die hetzelfde had bij 28 week en je uit de zorgen kan helpen!

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Oke thanks had ik niet gezien

Share This Page