Vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een meisje. Alles was prima op 1 ding na ze loopt een week achter op de groei. Nu zeggen ze dat het niet erg is maar ik maak me er flink zorgen over. Hebben jullie hier ervaring mee?
Hoi hoi, Als zij gewoon gezond is zou ik me niet druk maken, onze jongen loopt nu 4 weken achter met zijn groei, wordt maandag ook ingeleid. Succes
Hey meid daar zou ik me niet zo druk over maken. Ieder kindje heegt zijn eigen groei! Ik heb het ene verhaal hier gelezen dat ze voor liepen en later weer achter en andersom. Zelfs dat het kindje op het laatst goed liep. Je meisje heeft nog de helft te gaan dus kan dr eigen groei curve gaan aannemen. Mijn kindje loopt precies goed qua alles maar kan zo ook veranderen Gefeliciteerd met jullie dochter, wij krijgen ook een meid!
je moet je niet te druk over maken, onze dochter liep volgens de artsen ook achter ik geloof 2 weken zelfs 3 dagen voor de bevalling werd dat nog gezegd. Toen ze geboren werd bleek ze voor te lopen i.p.v. achter dus een echo zegt ook niet altijd alles.
Heb net echo gehad, 35 weken voor ligging maar tegelijk voor groei. Liep ongeveer weekje voor. Het zegt niets, het is een gemiddelde en gaat vooral om de grote verschillen op kenmerken; dus echt klein of echt groot. Denk dat geen kind echt precies op groei loopt met aastal weken zwangerschap.
daar hoef je je niet druk om te maken. Bij ons liep het kindje met 20wk ook een week achter, en vandaag een echo gehad, nu goed op groei, alleen buikje wat groter dan gemiddeld....
Logisch dat je je zorgen maakt. Je wilt gewoon horen dat je kindje 't helemaal doet, zoals het moet. Maar ik zou me niet al te veel zorgen proberen te maken hoor. Een echo is maar een inschatting en persoonlijk heb ik er niet zo'n hoge dunk van. Mijn hele zwangerschap was wat dat betreft een zorgentijd... kindje zou prematuur en dysmatuur zijn etc.. liep heel erg achter op de groei en ga zo maar door. We moesten maar rekening houden met behoorlijke couveusetijd. Ik heb echo's gehad tot de laatste week en ze zaten er flink naast! Ben uiteindelijk bevallen met ruim 40 weken (dus niks prematuur) en oké ze was niet dik, maar toch een kleine 6 pond.