Mijn zoontje heeft krentebaard en ik ben zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door weegschaal72, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo dames,
    Mijn zoontje blijkt krentebaard te hebben en ik zit nog in het eerste trimester van de zwangerschap. Zou dit kwaad kunnen voor de baby in mijn buik? Wie heeft dit ook meegemaakt tijdens de zwangerschap????:(

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Kan geen kwaad voor de baby in je buik :) het is "gewoon" een huisinfectie die jij kan krijgen maar de baby in je buik niet.

Wel is het erg besmettelijk via het wondvocht en is dus belangrijk (voor je zoontje) dat het behandeld word.

TIP gebruik geen vaseline om het vet te houden, als vaseline warm word gaat het lopen, en dit mengt zich met wondvocht dus word alleen erger.

3. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Het kan alleen kwaad als je moet bevallen!

Verder is het harstikke besmettelijke en moet je alles goed schoon houden en veel ze handen wassen!

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Je kunt zalf halen bij de huisarts, fucidibe ( uit mijn hoofd) werkt als een trein! Is ie er zo weer vanaf! Kan zo hardnekkig zijn....

5. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    dank je wel meiden.....ik heb gewoon de foon genomen en de vk gebeld die zich de tijd nam om me alles uit te leggen. Het kan idd géén kwaad voor het kleintje in de buik, wel voor pasgeboren baby,s. Morgenvroeg ga ik met mijn zoontje naar de huisarts voor een zalf. Bleh het ziet er goor uit, vanmorgen nog niet zo erg als nu. Ben benieuwd hoe het er morgenvroeg uitziet.

Deel Deze Pagina