Kindje minder goed voelen na indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djingo, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Vorige week ben ik bij de verloskundige geweest en ze vertelde me dat ons kindje al iets aan het indalen was.
    Nu sinds gister en vandaag voel ik ons kindje minder goed.
    Is dit normaal?

Laatst voelde ik ons kindje minder goed, kon ik meteen aan de ctg.
    Alles was goed gelukkig.

Maar is dit een reden om weer te bellen of niet?

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Als je je kindje minder goed voelt dan normaal, is dat altijd reden om te bellen. Dus ik zou zeggen: doen! Ook al moet je dan weer aan de CTG, liever een keer te veel dan te weinig!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies verandering van leven is altijd een rede om te bellen. De vk heeft mij verteld dat ik de kleine 10x per dag moet voelen en elk plopje telt.
    Als je niet gelijk wilt bellen, kun je ook even rustig gaan zitten of liggen en diep in en uit ademen. Als je zo rustig zit voel je meestal het best of je kindje beweegt of niet.

Maar nogmaals, bij twijfel altijd bellen!!!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hangt er van af wat 'minder goed' is.
    Als je je kindje minimaal 10 keer per dag voelt, is dat voldoende. Op het eind van de zwangerschap kunnen ze gewoon wat rustiger worden.
    Dus ja... wat is minder?

5. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook even bellen morgen! Tel nog even hoe vaak je het nu voelt of morgen ochtend. Ze kunnen morgen dan even voelen, hartje luisteren en anders een CTG scan maken...

Wil je niet bang maken ofzo maar:
    Ik voelde ook opeens bijna niets meer. Mijn zoontje is daarna met een spoedkeisersnede gehaald. (wel al 38weken).
    Dus voor de zekerheid en voor je eigen gevoel altijd ff bellen hoor.
    Vinden ze echt niet erg!

6. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    De bewegingen van de baby worden anders wanneer het aan het indalen is maar je moet het kindje wel goed kunnen voelen op een dag. Wanneer je je zorgen maakt bel dan de verloskundige, waarschijnlijk gaat ze dan naar het hartje luisteren en eventueel verwijzen naar het ziekenhuis om een ctg te laten maken.

Deel Deze Pagina