Hallo. Lig nog steeds te wachten in het zh. .. ben het zo beu ! Ik hang wel 5 u per dag aan de monitor omdat de baby soms een terugval doet in de hartslag. . Ze zeggen zolang ze zich herpakt binnen een bepaalde periode dat t niet zorgwekkend is. Maar ik moet dan wel telkens 1 u langer eraan en ik mag er pas af als t 1 u stabiel blijft.. Zo 3 x per dag nu.. Dus soms lopen die uren op.. eergisteren 8 u gehangen.. ff Gisteren echo gehad voor vruchtwater. Nog aan de te lage kant. Ze meten op 4 plaatsen en de diepste plaats was 3 cm en een totaal van 6 cm terwijl t ongeveer een 10 cm moet zijn nu.. doplers nog oké. Er was iets a de hoge kant maar nog niet zorgwekkend.. wat t precies was weet ik niet meer... ook zoveel info telkens... Ik moet zowieso blijven voor de monitor en mag dus nog niet naar huis tot ze komt.. Wnr dat is is nog altijd de vraag.. nu 30 weken en 3 dagen. . Ben t zo beu ! Kan hier ook niet rusten Door het vele lawaai en volk..
O kristello wat tot dat je nog zo in de onzekerheid zit! Is ze al wel wat gegroeid of hebben ze daar niet naar gekeken? Heel veel sterkte de komende tijd. In het ziekenhuis liggen is geen pretje
Vandaag laten we met trots weten dat ons dochtertje Lobke is geboren!! Ze weegt 950 gram en alles gaat goed met haar
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Ik lees al een tijdje mee, wat fijn dat ze het goed doet! Hopelijk kunnen jullie beiden aansterken en bijkomen. Geniet van je kleine wonder!
Gefeliciteerd met jullie meisje, wat fijn dat ze het goed doet! Veel succes en plezier de komende tijd.
Van harte! Mooie naam ook! Fijn dat alles goed is met haar. Heel veel succes en dat jullie meisje maar flink mag ggroeien en aansterken!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam en wat fijn dat ze het zo goed doet! Met jou ook alles goed?
Ik heb het ook meegemaakt meid. ook bij 28 weken te klein. Doorgestuurd naar de gyn maar geen opname of urine in hoeven leveren. tot 36 weken daarna weer terug naar de vk. om vervolgens bij 42 weken ingeleid te worden. Op dag van bevalling nog echo gehad ze zeiden weer dat ze te klein was. Couveuse al klaar gezet en zo. toen ze eruit kwan een heel ander verhaal 3605 gram. ze zaten er 2 kilo.naast.
Bedankt allemaal ! Ze heeft haar eerste nacht goed doorstaan. . Ikke minder slapen kwam er niet echt van maar dat is het minste hè ze ademt helemaal zelfstandig. Ze hebben even wat moeten bijspuiten in de couveuse maar dat is alweer gestopt . Het kan wel zijn dat er nog dingen veranderen . Of ook kan je soms twee stappen voorruit en dan weer 1 achteruit maar dat blijft afwachten natuurlijk. Elke dag dat ze het goed doet is er 1 bij hè
Wat knap dat ze al zelf ademt! Proficiat met jullie dochter! Kunnen jullie al een beetje van haar genieten dmv buidelen ofzo? Hopelijk sterkt ze snel aan!
Jee Kristello, gefeliciteerd met de geboorte van Lobke. Wat fijn om te lezen dat alles wel goed is gegaan. Heel veel sterkte succes en plezier komende tijd.