Hoi meiden ik wil jullie mening even horen... ik heb nu woensdag een pretecho (17 weken ben ik dan) gepland met als bedoeling om mijn man de dvd als cadeau te geven... ik kijk er enorm naar uit, maar nu heb ik vannacht een nare droom gehad hierover ! mijn man was namelijk kwaad dat hij die pretecho niet in real life had mogen bijwonen... en ja nu ben ik aan het twijfelen of het wel een goed idee is om pretecho alleen te doen en dan mijn man te verrassen met slechts een dvd wat denken jullie ervan ? groetjes Evita
Ik persoonlijk zou het idd leuker vinden om je man mee te nemen. In het "echt" is het toch leuker? Succes!
Ik denk dat ik hem ook mee zou nemen. Mijn vriend zou het denk ik ook veel leuker vinden om het live mee te maken. En dan kan je hem de dvd als aandenken geven.
In het echt is het zoveel leuker....zou hem mee nemen..hij zou best blij zijn met de dvd maar ook teleurgesteld ben ik bang...dat ie er niet bij was.
Ik zou hem ook meenemen als ik jou was. In het echt is het echt leuker, die dvd is natuurlijk helemaal gaaf maar nooit zo mooi als dat je daar zo verrast wordt. Ik weet niet of je man werkt als je die afspraak hebt staan, maar anders kan je misschien zijn baas bellen (als je een beetje een goede band met die mensen hebt dan) en vragen of hij dan vrij kan krijgen en dat je hem ophaalt en meeneemt zonder dat hij weet wat het is. Alleen als de situatie zich daarvoor leent natuurlijk. Veel plezier woensdag!
Bedankt voor de reacties alvast... wel ja tot deze nacht had ik nog niet nagedacht over het feit dat hij het ook wel eens erg zou vinden dat hij er niet 'live' bij was... en nu ben ik meer en meer overtuigd dat hij er zeker wel zal willen bij zijn ! ik ga dadelijk mijn afspraak on hold zetten en vanavond aan mijn man vragen of hij woensdag mee kan naar pretecho... en anders zal ik afspraak moeten verzetten ! Groetjes Evita
Ik zou hem zeker mee nemen. Ik weet dat mijn man het niet leuk zou vinden als ik een pret echo liet maken om hem de dvd cadeau te geven. Je kan hem beter de echo cadeau doen en dan de dvd als aandenken.
hey hallo daar, ja je meot de aanstaande papa echt meenemen hoor, om het allemaal "live" mee te maken is zoveel beter. het speciale gevoel wat je erbij beleefd krijg je niet als je de dvd terug ziet (had ik in ieder geval niet) .. dus meenemen die papa, die van mij had het me niet vergeven als ik hem alleen de dvd had gegeven. stiekem zijn alle papa's net zo trots als jij hoor
Kan je niet gewoon aan je man zeggen dat jullie wat leuks gaan doen, en dan nog niet zeggen wat? Dan is het ook een verassing voor hem, en is hij er toch bij. En dan idd daarna als extra kadootje de dvd nog geven.
Wat is een pret echo precies? Vanaf wanneer kun je een pret echo doen en wat kost het? Alvast bedankt voor het reageren
Een Pretecho is een echo buiten je medische echo's om, voor de lol dus meestal bedoelen ze er een 3d/4d echo mee... waar ze het doen bij jou in de buurt moet je ff googlen. De kostn liggen rond de 100 á 120 euro... Wanneer je wilt kan je t laten doen dacht ik, maar vanaf een week of 19/20 word het echt leuk. een 3d/4d echo kan het best rond de 25 weken d8 ik.
als ik naar mijn man kijk, die zou het echt geen leuke verrassing vinden om erachter te komen wat ie niet live heeft meegemaakt, en inderdaad wil die samen zoiets met mij meemaken. Die vindt ook alle echos superleuk en spannend en interessant. ik zou regelen dat ie vrij krijgt voor die echo en hem mee ontvoeren ofzo, als je het als cadeau wilt geven, maar absoluut geen haar op mn hoofd om zonder mijn man te gaan, hij voelt zich al zo buitengesloten dat hij nog niets kan voelen! ps de mooiste pretechos zijn (volgens de mensen van de pretecho) zo rond de 26e week, dan kun je ook zien op wie hij of zij gaat lijken. ik zou persoonlijk dit niet in de 17e week doen, omdat je rond de 20e week ook een medische echo krijgt (20 weken echo) en dat is ook heel mooi om te zien. ik denk dat dat dan weer tegenvalt na een pretecho 4d(is 2d en 3d tegelijk) de kosten van een mooie pretecho die wij zelf gaan doen is 100 euro, dan krijg je een dvd mee van een half uur. en dan zie je het kindje dus in 3d en ook zoals de medische echo (zwart wit en plat)
onze pret echo hebben wij laten doen toen ik 28 weken zwanger was. het koste ons 100 euro. wij hebben van de hele echo dvd materiaal meegekregen wat zwart wit was maar ook sepia kleur + 4 foto's afgedrukt en 15 foto's op een cd. nu onze kleine er is is het erg leuk om die foto's te bekijken want ze zijn erg duidelijk en je kunt echt zien dat zij het is. veel succes met je beslissing..
wel ik mocht afspraak verzetten (de dame van het centrum begreep het wel hoor... al zei ze me dat er wel meerdere een 3d/4d echo cadeau doen...) dus nu hebben we 26 dec een nieuwe afspraak, samen met mijn ventje groetjes Evita
nou ja is het wachten waard toch, en dan is je baby ook weer een beetje groter geworden toch! leuk cadeau inderdaad! liefs