Hoi allemaal, Ik ben erg benieuwd wanneer jullie de kleine voor het eerst hebben gevoeld! En ook hoe wist je zeker dat het de baby was en niet je darmen. Ik ben nu 15 weken en zwanger van de 5 waarvan 3 miskramen. Maar soms lijkt het alsof ik iets voel maar weet het niet zeker hou het dan toch maar op mijn darmen. Liefs
Bij mijn eerste was ik 15 weken zwanger, toen voelde ik haar voor het eerst, daarna pas vanaf 18 weken en echt elke dag! Het kan dus wel!
Ik voelde de baby voor het eerst tussen de 16e en 17e week ongeveer. In het begin dacht ik ook dat het mijn darmen waren, maar hetzelfde gevoel werd steeds sterker en nu weet ik dat het wel echt de baby was Voel de kleine nu eigenlijk de hele dag door.. zo leuk! Ik denk dat je het nu op zich wel al zou kunnen voelen. Geniet er iniedergeval maar van
De eerste voelde ik vanaf 15 weken elke dag. Placenta volledig tegen de buikwand. Deze voel ik vanaf 10 weken elke dag. Placenta ligt half tegen de buikwand en half aan de onderkant.
ons dochtertje voelde ik vanaf 12 weken en bijna elke dag, was net een fladderend vlindertje en totaal ander gevoel dan mn darmen deze uk voel ik sinds 11 weken omdat de bewegingen zo bekend zijn en ik ze me nog zo goed kan heugen als ik lig voel ik de kleine helemaal naar mn had draaien en overdags af en toe een licht plopje
hier is pas een topic over geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/233720-baby-voelen.html ik voelde het vanaf 17 weken en 4 dagen...na 18 weken dagelijks en mijn vriend heeft heeft het ook al een paar keer gevoeld vanaf 18 weken..
bij nr 1 was het rond week 17 bij nr 2 rond week 12 bij nr 3 ook rond week 12 bij nr 4 pas na 20 weken
Bedankt voor jullie reacties, ik zag ook al te laat dat er een soortgelijke topic was geopend hierover!!