Ik vraag me ineens af.. Geven jullie iets aan de mensen die op kraamvisite gaan komen/zijn gekomen? Of is een bak koffie en beschuit met muisjes voldoende?
Hier ook koffie, beschuit met muisjes. Ik heb bij de eerste ook een zakje met hartjes mee naar huis gegeven met daaraan een kaartje met de naam en geboortedatum.
Hahaha kraambezoek hoort iets aan jou te geven toch? Jij geeft koffie oid en de mogelijkheid om je prachtige wondertje te mogen zien hihi!
koffie met beschuit met muisjes. je ziet idd wel van die kraamdingetjes maar hebben wij nooit gedaan. heb het bij 1 iemand gezien en vond het heel gek dat ze dat deden. maar wel leuk natuurlijk. als jij dat graag wil doen moet je dat zeker doen
Hihi nee ik wil het niet doen, maar was benieuwd naar wat jullie over het algemeen deden/doen. Scheelt me weer een hoop gedoe door het niet te doen
Hier in België de traditionele geboortesuikers (suikerbonen) of alternatieven (chocolade, snoepjes, likeur, ...) met e geschenkje soms (sleutelhanger,...) en als traktatie voor de visite wel koffie of dranken naar keuze, gebakjes, koekjes, chips, soms ook cava...
Ik hou zelf net van beschuit met muisjes, dus had vanalles gekovht: blauwe chocobabies, blauwe flikken, geboortesuiker blauw, koekjes met blauw glazuur. Heel veel werk en gedoe. Bij deze tweede wordt het gewoon beschuit
Koffie, thee, of wat ze anders willen drinken. Gebak ipv beschuit met muisjes, want dat vind ik zelf niet lekker .
Wij hebben inderdaad alleen koffie of thee of fris met beschuit met muisjes gegeven. Niets meer of minder. Vond het ook gewoon genoeg eigenlijk.
Koffie/thee met iets lekkers. Kan beschuitje zijn, maar bij m'n dochter had ik ook chocolaatjes met roze spikkeltjes. De beschuit kwam mij op een gegeven moment m'n neus wel uit ha ha!
Mijn zus en moeder waren bij de bevalling, hebben snel een foto gemaakt en naar mijn broer gestuurd die banketbakker is. Wij kregen dus een grote fototaart en een taart in de vorm van een beschuitje voor de visite. (Wij hadden een bomvol huis paar uur na de bevalling)