Goedenmorgen, Sinds gisteravond lijk ik wel ongesteld te zijn. Het ziet er tenminste zo uit en voelt in mijn buik ook zo. Kan dat zo snel na een curettage (ik dacht altijd dat het lang zou gaan duren namelijk)? Of is dit nog van de curettage? Ik heb meestal een cyclus van 24 dagen. 21 dagen geleden had ik curettage, maar ik verloor al wel een dag of 4/5 daarvoor bloed. Dus vanaf de bloeding geteld klopt het wel. Ik heb na de curettage nog 2 weken wat bloed/afscheiding verloren, maar dit is/was al 1,5 week helemaal weg (en de laatste week ook echt minimaal). Kan het kwaad als het toch ineens nog van de curettage is? Het lijkt me zo gek dat het na al die tijd toch nog gaat bloeden en maak me al zorgen over verklevingen of wat dan ook ....
Hoi mmm, nee hoor, het klinkt ernaar dat je menstruatie is doorgebroken. Dat kan al zo snel na de curettage, zeker omdat jouw cyclus toch ook korter is normaal gezien. Als er iets met verklevingen zou zijn, krijg je daar bij bloedverlies meestal hevige buikkrampen bij die niet snel overgaan. Groetjes Brigitte