28 weken zwanger en zeurend/menstruatie gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KellD, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi Meiden!

    Ben met zeurende menstruatie achtige klachten in het ziekenhuis geweest. CTG was goed , baarmoederhals 4 cm en baarmoedermond nog potdicht. Urine getest en had een blaasontsteking. Dit dacht ik al gezien de klachten. Vervolgens een antibiotica kuur gehad , na afloop urine laten testen en deze was schoon. Naderhand zelfde klachten blijven houden, dit ook aangegeven aan mijn gynaecoloog. Echter herkende ze het niet , maar mocht het erger worden moest ik aan de bel trekken. De pijn is niet erger , het is gewoon zeurend, en vervelend. De baby ligt overigens erg laag met z'n hoofd al. Altijd dezelfde 'lage' positie gehad met z'n hoofdje. Soms het idee dat hij er al 'uit kan vallen' .. maar gelukkig is dat zeker niet ter sprake.

    Wat kan het nog zijn? Een groeiende baarmoeder zou altijd kunnen. Of kan het al zijn dat hij erg laag ligt , en dat ik daar van het zeurende gevoel krijg onderin mijn buik? Herkenning?


    Alvast bedankt.
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ik denk dat komt omdat de baby juist laag ligt met zijn hoofd. Wel in de gaten blijven houden natuurlijk!
     
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bedankt voor de reactie. Gisteravond voor dat ik ging slapen is hij volgens mij hoger gaan liggen. Ineens meer last van mijn ribben, en mijn buik zit ook hoger. En guess what , vannacht geen last gehad van het zeurend gevoel. Denk toch echt dan dat het kwam omdat meneer zo laag lag. Bijzonder...
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ja, ik had met R enorm last van. Lag in stuit en was bij geboorte 51 cm. Dus een lang kind nu snap ik dat ik ook die zeurderige pijn had. Ook geen blaasonsteking toen baarmoederhals mooi lang. Maar gewoon een kind die je pijn doet haha!
     

Deel Deze Pagina