Na twee weken pielen met een elastiekje heb ik zojuist toch de zwangerschapsbroek maar klaar gelegd voor haar debuut.... Mijn gewone broek past nog wel, maar het zit niet echt lekker meer. En ach... deze lijkt ook net een gewone spijkerbroek Ik ben nu 19 weken zwanger (van mijn eerste kindje). Wanneer ging bij jullie de zwangerschapskleding aan?
Goed zo Volgens mij was ik ook rond de 19 weken. Ik had met de 20 wekenecho vrijwel geen buikje, vond ik best gek. Vlak na 20 weken begon m'n buik opeens te groeien Met de 2e zwangerschap had ik met 5 weken de broeken al uit de kast getrokken [edit] oh nee, foto's bewijzen dat ik ongeveer met 17 weken m'n eerste positiebroek aan had.
Overigens doe ik niet aan positietops. M'n gewone shirtjes hielden het gewoon tot het eind. Wel een paar jurkjes gekocht
Ik kan mijn gewone broeken niet meer aan sinds ik 12 weken ben. Ik had wel verwacht dat het wat langer zou duren, maar helaas. Ach er is genoeg leuke kleding op de markt.
Hier al met 10-12 weken dat de zwangerschapsbroek aan ging. En wat een verademing was dat !!! En je hebt tegenwoordig hele mooie broeken, ik heb gewoon de spijkerbroek modellen gedragen. De broeken van prenatal eigen merk, en noppies zaten heel erg lekker. Die van miss etam vond ik waardeloos, dat elastiek ging heel snel lubberen.
Ik heb nog nooit zwangerschapskleding gedragen.. zal ook dit keer mn eigen broeken wel aan kunnen houden tot t eind maar toch ga ik wat zwangerschapsbroekjes halen Mn laatste zwangerschap dus ook mn laatste kans om ff flink zwanger te zijn incl kleding
Draag veel rokjes en jurken, maar heb al lekker bolle buiken leggings gekocht. Heb al een beetje buik, maar het is vooral omdat ik weining op mijn buik kan verdragen, loop overal aan te trekken. Waarom moeilijk doen toch? Er is zoveel leuks, ook tweede hands. T is vaak zo kort gedragen! Eva
Bij de eerste met 26 weken ongeveer. Nu ben ik zwanger van de tweede en heb ik nog lang geen zwangerschapsbroek nodig. Hoop dat het nu ook weer zo lang duurt...
Heerlijk joh, lekker die buik showen! Bij mijn oudste kon ik bij een week of 15-16 geen gewone broeken meer aan en bij de jongste vanaf 9 weken al niet meer.....
Ik ben zwanger van ons eerste kindje, maar al vanaf week 8 een positiebroek aan.. m'n eigen broek ging echt niet meer dicht en met een elastiekje wilde ook niet meer. K had het wel verwacht zo vroeg want m'n moeder en m'n zussen groeide ook super snel!
nee niet om te sporten soort cargo broeken sportief met zakken enzo weet niet exact hoedat soort broeken heten
Ik draag sinds zaterdag een positiebroek, ook op het werk is het een verademing!! moet veel zitten en dan is het niet fijn als je broek te strak zit!
ik wel vrij snel hoor. 12 weken denk ik bij de eerste en 6 weken bij de 2e. Kleding zat echt strak, kreeg er gewoon buikpijn van. Dus dan maar een positiebroek.
Ik draag sinds een week een positiebroek, had gehoopt er nog wat langer mee te kunnen wachte, maar mijn eigen broeken zaten echt niet lekker meer. Ik was ze steeds los aan het maken en naar beneden aan het schorren, van mijn buik af zeg maar. Wat een verademing nu hahaha.