mees ondanks dat je het vaker hoort maar lekker stoer!!! melle vind ik niks voor een grote vent dalijk (als je even in de toekomst kijkt)
Ik vind melle leuker. Omdat je het niet vaak hoort. En ik heb een vriend die zo heet, dus kan het zeker bij een volwasse grote vent zien haha.
Oei.. ik begrijp dat je dit moelijk vind. Beide namen vind ik echt super! Als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik gaan voor Melle. Puur omdat je de naam wat minder hoort. Maar beide vind ik top!
Dacht dat jullie eruit waren... Ik vind Melle veel leuker, Mees vind ik alleen voor een meisje helemaal top.
Mees of Mels - dat vind ik wat stoerder dan Melle - dat vind ik wat flauwtjes klinken op de één of andere manier.
Melle! Klinkt stoerder en komt inderdaad minder vaak voor (daar houd ik zelf wel van nl) Zijn jullie er al uit?
MEES! Die vind ik heel stoer en ook lief. Ik vind Melle dus heel erg soft klinken en moet altijd aan het merk van Melle denken.
Inderdaad een moeilijke keuze! Want ik vind ze super allebei! Ga dan toch voor Melle, omdat je die minder vaak hoort!!!