2800 km rijden met peuter en dreumes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pisum, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Daro, precies mijn gedachten! En niet alleen zichzelf wat beter kunnen bezighouden, ook zelf beter kunnen aangeven wat ze wel of niet willen of nodig hebben. Mijn kinderen vinden het na 2 uur ook wel best, is echt de max.

Dit weekend zijn we naar Drenthe gegaan, was meer dan 200 km. Op de terugweg reden we aan het eind van de middag en toen werd het dus donker. Het was druk en mijn man zat te klagen dat hij zich zo moest concentreren en dat de lichten in zijn ogen schenen en dat hij hoofdpijn kreeg. En toen we thuis waren had hij ook pijn in zijn nek. En toen zei hij dat we idd maar beter met het vliegtuig naar Marokko kunnen gaan en daar dan een auto huren.

Ik hoop echt dat hij zich niet meer bedenkt nu!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Lijkt wel of je man zich een beetje verkijkt op de lange rit. Pfff moet er niet aan denken. Wij zijn 2 jaar terug naar Italie geweest en dat was rond de 1500 km. Echt ik vond het vreselijk, doe het nooit weer. En dat was dan maar 1500 km. De heenreis is 2x gedaan, maar door de drukte hadden we 900 km in 11 uur gereden. Was heel druk in Duitsland toen, en was nog niet eens hoogseizoen. De terugreis in 1x doorgereden, 17 uren.
    Ik heb direct gezegt dat ik het echt nooit weer doe.

Fijn dat hij nu inziet dat vliegen toch beter is. Veel plezier daar

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn collega had dat probleem ook. Nu gaat zij met haar kind met het vliegtuig en haar man gaat een dag eerder al weg met de auto. Was voor hen de beste oplossing.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn schoonfamilie woont in turkijedat is 3800 km rijden. Vorig jaar zijn we met de auto geweest. Ik had een dvd speler mee genomen en een kleurboek. Mijn zoontje was toen net 3 en hij heeft zich prima vermaakt ook veel geslapen.. Wij hebben er 2.5 dag over gedaan.. Dit jaar met het vliegtuig geweest.. Nou dat vond ik helemaal niks. Mijn zoon zei zelfs volgende keer beter met de auto want het vliegtuig duurt zo lang.. Hij vond het zo saai..

Deel Deze Pagina