biologische babyvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door lilo77, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    wie gebruikt er kruitvat Bio babyvoeding of AH puur en eerlijk babyvoeding voor hele kleine kindjes (pasgeborenen). Wij willen 1 van beiden gaan gebruiken voor onze kleine uk maar ben benieuwd naar de ervaringen

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik gebruik het niet. Maar vanaf welke leeftijd is dat dan? Aangezien je pasgeborenen aangeeft.

3. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    we willen het gaan gebruiken vanaf de geboorte

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kwalitatief zou het niet moeten mogen schelen dus ik zou zelf de afweging maken welke winkel voor jullie handiger is. En eventueel een prijsverschil?

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik geloof niet dat het om kunstvoeding gaat, maar om potjes en sapjes en die geef je niet aan een pasgeborene.
    Biowinkels als de natuurwinkel verkopen biologische zuigenlingenvoeding van het merk Biobim.

6. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    het gaat inderdaad om kunstvoeding. ik zal het onderwerp even verplaatsen

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Poeh, ik schrok al. Hahaha!

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik wist niet dat het bestond (maar zo vaak sta ik ook niet bij het schap kunstvoeding:D).

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik heb die biologische kv van AH wel eens geprobeerd (maar dan nr. 2, dus geen ervaring vanaf de geboorte). De melk zelf beviel wel prima, alleen hadden we steeds klontjes, het lost gewoon niet zo goed op. Misschien dat ze dat ondertussen aangepast hebben hoor, want dat was een jaar geleden, maar als steeds de fles verstopt zit, omdat er weer een klontje voor het speengaatje zit, is dat wel irritant.

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier gebruiken we de biobim variant voor de dagen dat hij naar eht KDV gaat. geen ervaring met AH en kruidvat.

Deel Deze Pagina