Hallo! Ik wil met mijn gezin half juni voor 2 weken op vakantie naar Mallorca of Menorca. Wie heeft voor mij een leuke tip voor een appartement met 2 slaapkamers, zwembad, kinderbedje en strand dichtbij? Max. 500 euro in de week! groetjes doortje
Wij hebben vorige week Royal Son Bou op Menorca (via tjingo) geboekt. Ik heb via Zoover gezocht op hoge recensies. Deze kwam er heel erg goed uit. Driekamer appartementen (gerenoveerd) met 2 badkamers, vlakbij strand en erg leuke animatie. Succes!
ziet er leuk uit, maar wel te grootschalig voor ons.... bedankt voor het meedenken en een fijne vakantie!
Ik lees even mee, wij willen eind mei ook naar Menorca. Had zelf Princessa Playa uitgezocht, had goede recensies op zoover, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
Bungalows Villas Montsinas - Sudtours Vliegvakanties Wij zijn afgelopen zomer hier geweest, huisje met 2 slaapkamers. Zijn in totaal 4 huisjes om een zwembad met kindergedeelte heen. Strand was nog geen 5 min. lopen, heerlijk rustig! Kinderbedje was aanwezig, kregen zelfs een extra kinderbedje dat we als buitenbox konden gebruiken. Kinderstoel kregen we er ook bij, ideaal.
wij zijn in 2010 naar Menorca geweest naar Grupotel Altea Cala 'n Bosch. We vonden dit hele fijne appartementen en omgeving.