Wat betekent dit?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephie01, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben Stephanie en ben nieuw hier. Ik zit met een prangende vraag en daarom heb ik besloten om me hier aan te melden. Het gaat om het volgende. Ik ben sinds februari gestopt met de pil en ga nu voor ons eerste kindje. Na 61 dagen ben ik voor de eerste keer ongesteld geworden. Omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus verloopt heb ik na mijn menstruatie elke dag een ovulatie test gedaan. Ik dacht dat op koninginnedag ik een positieve ovulatietest had, dus toen zijn we aan de slag gegaan. Nu heb ik afgelopen week ineens 6dagen achter elkaar een positieve ovulatietest. Vandaag heb ik weer een ovulatietest gedaan maar met een ander soort stickje want de vorige vooraad was op. Overigens wel van hetzelfde merk. En deze was overduidelijk negatief. Van 6dagen een dikke streep naar ineens helemaal geen streep. Een beetje lang verhaal misschien..maar heeft iemand ies soortgelijks meegemaakt of weet iemand wat mijn lichaam me wil vertellen?Ook heb ik sinds drie dagen heel erg pijn in mijn stuitje...is wel een zwak,e plek omdat ik deze ooit eens gebroken heb. Maar dat is al meer dan tien jaar geleden en heb nu niets geks gedaan. Kan dat ergens mee te maken hebben?

Ik snap er nix meer van!

Liefs,
    Steph.

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    denk niet dat je stuitje samen gaat met het negatieve testje. ik adviseer dat je ook tempt naast je ovu testen is gratis en altijd betrouwbaar als je het goed doet. dan weet je ook precies waar je aan toe bent.

3. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Ik dacht meer dat het misschien zo zou kunnen zijn dat ik toch zwanger ben, ondanks een negatieve zwangerschapstest twee dagen geleden. En dat ik daarom misschien ook een pijnlijk stuitje heb?Ik zit nu ook alweer op dag 36 van mijn cyclus....

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik zou dan idd nog een testje wagen. je kan idd last hebben van je stuitje als je zwanger bent. ik duim voor je meid spannend!! laat maar even weten als je weer een test gedaan heb

5. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi stephie

ik had daar ook last van toen ik zwanger was, zon raar gevoel

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ovulatie testen goed aflezen is een behoorlijke kunst. Het meet jeLH spiegel, door dit hormoon komt een ei los. Ovulatie testen worden steeds donkerder, tot je een 'knaller' hebt. Vandaar dat er op het forum allemaal mee-kijk-topics zijn.
    Dus testen tot je een knaller hebt, daarna springt binnen 24-48 uur je ei. (Dan wordt de ovutest weer wit) Innesteling komt bij een bevrucht eitje weer een paar dagen later.
    Je snapt, dat zwanger worden is geen exacte eigenschap....je hebt redelijk wat ovutesten nodig om je cyclus in kaart te brengen.
    Ik hoop dat het op deze manier wat duidelijker is.

Oja, pijnlijk stuitje kan ook op hoge bekkenbodem spanning wijzen, niet zo knijpen dus zo vanonder ;)

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    En niet vergeten je lichaam kan ook nog aan het ontpakken zijn.

Deel Deze Pagina