Hey mama's en toekomstige mama's, Ik heb eenbeetje n onregelmatige cyclus, dus weet nooit echt precies wanneer ik mijn eisprong heb. Nu is t zo dat ik voor het laatst 4 november op de nacht van 5 november gemeenschap heb gehad met mijn man. Ik hab sinds een paar dagen daarop last van mijn borsten zo erg dat je er geen eens aan kan zitten, of op je buik kan liggen. Dit is nu de 10de dag na dat ik gemeenschap heb gehad voor t laatst, zometeen de 11de. Nu heb ik niet alleen last van pijnlijke borsten, maar oh mijn god wat n blauwe aders lopen er toch heen door mijn tepelhoven en borsten?! Echt blauw blauw! Mijn tepel zelf is iets lichter van kleur als de tepelhof zelf, dat heb ik nooit meegemaakt. In ieder geval dames ik heb al 3 dagen lopen testen en negatief. Vandaag rond die 17:00 uur stond ik in de Kruidvat en kreeg mee toch n steken in m'n baarmoeder en lies? T was echt enkele seconde en weg was t. Heb meteen 2v5 zwangerschapstesten gehaald, thuis aangekomen gedaan, maar vooralsnog negatief. Is t te vroeg denken jullie? Morgen ochtend maar eentje doen? Hoeveel dagen na eventuele innesteling kan je positief testen met de Kruidvat 2v5? Zo spannend allemaal, mijn man komt over n paar dagen terug van zakenreis dus hoop als verrassing hem een positieve test te kunnen overhandigen... Liefs, Lamise
Stel dat je 5 nov een eisprong had (kan ook nog veel later zijn geweest dus, gezien je geen ovutest gebruikt/tempt weet je niet wanneer) ben je nu pas 8 dpo en zou je prima negatief kunnen testen. Daarnaast komen die symptomen nu niet door een zwangerschap, dan zou je positief moeten testen. Ik hoop dat je toch nog positief test binnenkort!
De symptomen van een menstruatie en zwangerschap liggen heel dicht bij elkaar helaas. Het borsten verhaal herken ik, dat had ik ook altijd. Het is even nog even wachten, hoop dat het over een paar dagen alsnog positief wordt.
Dank jullie wel dames! Ik heb een test gedaan van kruidvat 2v5. Er is een heel licht streepje tevoorschijn gekomen, met het blote oog kun je hem zien, maar op de foto niet (heb geprobeert een foto te maken) maar die ik een paar uur erna deed geen streepje te bekennen. Het streepje was niet grijs wel licht paars achtig...
Oh dus je kent t haha! Alleen ik heb dit normaal niet met mijn borsten, ook niet als ik ongesteld moet worden.. echt allemaal blauwe aders en ook mijn tepelhof is donker en de tepel zelf lijkt wel iets lichter te zijn, had jij dat ook?