Ahhh super!! Ik kan 3 augustus pas voor de eerste echo. Pf duurt me veel te lang! Dan ben ik al 9 weken
@LiefenLeed zo dekentje lijkt me ook handig ja! Makkelijk dat je die dingen al in huis hebt. Voor mij is het echt een (leuke) zoektocht wat ik nou allemaal moet kopen @Eveline1990 ja is ckr leuk als die spulletjes. Wilde eerst ook de eerste ego afwachten, maar ik weet niet of ik dat geduld nu op kan brengen, Haha Ik heb ook wel eens krampen, als ik bijvoorbeeld op sta nadat ik langere tijd gezeten heb. Maar mijn vk zei dat dit heel normaal is, zolang je geen bloedverlies hebt. @Kwis wat fijn! Super! @onkruidbloem wat goed nieuws! Fantastisch zeg. En mooi dat je met 6 weken al een kloppend hartje had. Dat is echt vroeg volgens mij!
onkruidbloem fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt. Ik heb vandaag ook een echo gehad. Was nog wel erg klein maar er was toch al een kloppend hartje te zien. Best heel vroeg. Ze kon nog niet heel goed zeggen hoe ver ik nou ben en wat dus mn uitgerekende datum is. Hierdoor hang ik precies tussen de twee groepen in hihi. Ze zei tussen 10 en 14 maart Ik ben zo ontzettend moe zo aan het eind van de dag.
Ja ik twijfel ook.. maart kan al lekker warm zijn, anderzijds kan het ook nog sneeuwen.. hij is in de sale voor 34,95, dus ga hem gewoon lekker aanschaffen. Verkopen kan altijd nog
Lief dat je het vraagt! Ze heeft bloed laten prikken en hcg laten bepalen, na overleg met de gynaecoloog idd de bevestiging dat het heel vroeg is mis gegaan. Hcg was vorige week nog maar 6,5. Helaas nog niet ongesteld geworden dus daar wacht ik nu nog op (duurt lang ) ben achteraf zo blij dat ik nog meerdere testen heb gedaan, anders had ik nu nog gedacht zwanger te zijn en kwam ik er misschien volgende week pas achter met de echo. Dat zou nog veel erger zijn geweest..
Bloedverlies is niet erg en kan geen kwaad, komt veel voor. Zolang je geen heftige krampen hebt. Is het veel bloedverlies geweest of alleen een beetje met afvegen?
@LiefenLeed Inderdaad, ik heb dus al 8 dagen bloedverlies en het hartje klopte gewoon Ik hoop dat het voor jou ook meevalt!
Denk dat valt onder licht bloedverlies, maar heb tevens af en toe wat krampen. Verloskundige gebeld, maar kan pas rond 14.00 terug bellen...
Vervelend. Ik las ook dat het niks hoeft te betekenen. En jammer dat je niet meteen geholpen kan worden.
@LiefenLeed gadsie wat naar! Ik snap je onzekerheid, maar zoals andere ook al zeiden hoef het niets te betekenen.. Weet je inmiddels al meer? @Judith01 ah jeetje, wat naar! Sterkte
Inmiddels veel bloedverlies en heftige krampen. De verloskundige heeft een aankomende miskraam bevestigd. Helaas.