@Mel88 Ik heb niet zelf gerekend, heb een app gebruikt. Zie nu dat die app rekent op basis van eisprong en conceptie dus geen innesteling. Had verkeerd gelezen. @LiefenLeed hoe is het gegaan?
Baarmoeder was inmiddels al leeg. Erg jammer, maar we zijn heel erg blij met de duidelijkheid van nu. Hopelijk over enige tijd wel een plakker Voor jullie allemaal: geniet van de zwangerschap! En tot in een ander topic.
@LiefenLeed Ah, wat zuur zeg. Ik dacht dat je geen bloeding meer had gehad na die vorige echo? Wel goed dat er nu geen onzekerheid meer is en jullie het kunnen gaan verwerken. Veel sterkte!
@LiefenLeed heel veel sterkte. Wat ontzettend naar. Geef het de tijd om dit te verwerken. Dikke knuffel!
@LiefenLeed heel veel sterkte! Ik hoop dat je heel snel weer zwanger bent! Voor iedereen die vandaag zijn echo heeft; heel veel succes en laat even weten hoe het was! Ik had mijne gisterenmiddag al (dacht de 25e maar bleek de 24e, gelukkig kwam ik er op tijd achter haha). Ik ben precies 7 weken en 3 dagen zoals verwacht en de "baby" is nu 12 mm lang. Prachtig snel kloppend hartje, dus alles was goed! Volgende week krijg ik alweer mijn 2e echo (gisteren was een medische echo, volgende week gewoon bij de verloskundige), dus ik hoef niet lang te wachten tot ik ons wondertje opnieuw mag zien!
Gefeliciteerd! Ik heb zojuist ook mijn echo gehad, hartje klopte goed en voor de rest zag alles er ook goed uit. Ben precies even ver als ik zelf dacht, 7w1d. Ik moet pas de 21e weer voor een echo, maar heb een afspraak gemaakt voor een pretecho over 2 weken. Hoef ik niet zo lang te wachten. Ben wel gerust gesteld dat het nu wel allemaal goed is. De kans op een miskraam is nu toch ook veel kleiner als het hartje klopt?
Hier ook een mooie echo, gemeten rond 8w3d, vruchtje was ongeveer 16mm groot. 22 augustus de termijnecho, dan ook de definitieve bevaldatum bekend natuurlijk. Zelf had ik 7w6d berekend. Maar kan nu nog zoveel verschil in zitten met meten! De echo apparatuur was uit het jaar 0 volgens mij, dus de foto is niet heel duidelijk. De volgende echo is in het ziekenhuis dus dan zal het wel duidelijker zijn. Voor nu heel blij!
Ahhh gefeliciteerd meidennn! Ik heb komende donderdag mn eerste echo. Heel spannend! Ben dan ong 8 weken. Dus dan zal er wel al wat te zien moeten zijn..
@Oumi86 jij had vandaag ook de echo toch? Wij zijn precies even ver. Ook alles helemaal goed bij jou?
Wat leuk allemaal! Fijn hoor, geniet van de mooie echo's. Zelf heb ik pas volgende week vrijdag de eerste afspraak/echo, met 9,1 weken. Vind het best spannend dat het zo laat is voor ik weet dat het goed zit. Aan de andere kant is het dan hopelijk al wel goed te zien.
@Loveloes Ik heb met 9 weken ook een echo gepland bij een pretecho bureau en dat wordt een uitwendige echo. (dus over 2 weken) Deze die ik vandaag had was inwendig en alles was heel duidelijk te zien. Ik denk dat dat over 2 weken met een uitwendige echo ook wel te zien is. Het is dan ook al een stuk groter. Jij krijgt denk ik ook een uitwendige echo dan?
Gefeliciteerd meiden! Fantastisch om dat kleine hartje zo te zien kloppen hè.. ik ben nu alweer aan het aftellen, tot ik weer mag. Ik ben ook wel benieuwd naar wat @FoxyDiamond vraagt of de kans op een miskraam kleiner is nu er een kloppend hartje te zien is.
@Mel88 Volgens mijn verloskundige is de kans nog ongeveer 3% maar vroeg me af wat jullie verloskundige erover zegt
Oh dat zou mij wel geruststellen. De mijne heeft een niets over gezegd. Ben wel benieuwd of andere dezelfde info hebben?
Allemaal gefeliciteerd met de mooie echo's! Ik heb vorige week de eerste echo (uitwendig) gehad. Ik mocht eerder komen omdat ik geen menstruatie heb gehad. En dicht bij hebben 2 hele goede vriendinnen de afgelopen week een miskraam gehad dus vond t wel prettig te weten waar ik aan toe was. Het was nog moeilijk te zien maar de vk zag zelfs uitwendig al licht een kloppend hartje. Ik heb 1 aug weer een echo en de intake. Maar kan rustig nog een weekje wachten. Ik Had wat licht roze bloed verlies maar dat was de innesteling zei de vk. Nu is dat helemaal gestopt. Ik weet niet zeker hoe ver ik ben. Wacht eigenlijk altijd even tot de termijn echo. Ik ben alle keren vooruit of achteruit gezet tijdens de termijn echo. Terwijl een keer een vriendin de zelfde dag van de laatste menstruatie had. Zij was uiteindelijk een week eerder uitgerekend volgens de meting. Dus tja. Vk zei dat ik dacht dat ik tussen 10 en 14 maart ben uitgerekend. Bij mn dochter was ik 13 maart uitgerekend en 11 maart bevallen.
@Oumi86 wat toenvallig beide rond dezelfde datum! Fijn dat je eerder terecht kon en dat je zorgen wat weggenomen zijn. Wat naar voor je vriendinnen! Bij hoeveel weken was dat? Fijn dat je 1 aug alweer mag. Dat is het zo