29 februari t/m 12 maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door karlijn, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Nee ik heb daar gelukkig geen last van. Maar lijkt me wel lastig ja. Neem jezelf voor dat je er toch niks aan kan veranderen. We moeten hopen dat t allemaal goed gaat daarbinnen en verder is het buiten ons vermogen

2. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Hier ook wel onzeker. Nog precies 1 week wachten tot de eerste echo. Bij mn dochtertje was ik echt veel beroerder dan nu en kon ik geen vlees en luchtjes verdragen. Nu vaak een zwaar, vol gevoel en sommige dagen ontzettend moe. Verder voel ik me best goed. Wel fijn eigenlijk, maar hopelijk is het geen teken dat het verkeerd zit;)

3. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Stom he. Denk dat die onzekerheid ook komt door de hormonen. Maar elke zwangerschap is anders hoor, de kwaaltjes zeggen niets over het wel of niet goedgaan van de zwangerschap. En de week lijkt nog lang te duren maar is zo voorbij eigenlijk! Maargoed wachten duurt altijd lang :rolleyes:

4. Kwis

Kwis Actief lid

29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Beetje weeïg gevoel in mn maag en gevoelige borsten. Verder nergens last van. Gister een goede eerste echo gehad, dus kwaaltjes zeggen echt helemaal niets. No worries!:)

5. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Bij onze dochter ook totaal nergens last van. Onze zoon vooral in de ochtend en nu vrijwel hele dag... zegt inderdaad niets over je zwangerschap.

6. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    En nog steeds geen tijd om rustig terug te lezen... Ik beloof dat ik dat nog ga doen, later vandaag of morgen!

Maar ik verlies echt grote stolsels. Vanochtend 1 die me echt verschrikkelijk bezorgd heeft gemaakt... Helder rood bloed ook weer.. Gisteren de vk geappt en verteld, en die zei dat ze het sterk betwijfelde dat het tussen de echo en nu zo erg mis zou gaan, dus ik moest toch maar even afwachten omdat er verder ook niets te doen valt... En dat klopt natuurlijk. Nu wacht ik gewoon het weekend maar af en maandag staat er dus nog een afspraak met haar die eigenlijk over de NIPT en dergelijke gaat, maar misschien wil ze toch nog een echo doen...

Gelukkig heb ik vandaag het rijk alleen in huis, dus ik doe de nodige dingetjes en ga dan de rest van de dag uitrusten.

7. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    @SaartjeHussein wat een ellende en onzekerheid weer! Het zit je echt niet mee meis. Ik hoop dat de VK een goede verklaring heeft voor die stolsels. Dikke knuffel

8. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @SaartjeHussein agh balen Meis! Wat een onzekerheid. Ook niet fijn dat je tot na het weekend moet wachten. Zit je toch in onzekerheid. Ik duim voor je en een dikke knuffel

9. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Dank jullie wel... Gisteren nog 2 dikke stolsels verloren, nu is het weer bruiner en met kleinere stolsels... Hopelijk is er toch niets aan de hand!

Ik stap er wel vanaf nu weer in als jullie het niet erg vinden. Zal even snel teruglezen om te kijken of ik iets belangrijks heb gemist...

10. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @SaartjeHussein wat naar zeg die onwettendheid. Hopelijk morgen gied nieuws bij de vk.

11. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Bah verevrlend die onzekerheid. Hopen dat alles goed blijft gaan!

12. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Nou meiden... ik kan met zekerheid zeggen dat ik vandaag rond 4 uur een miskraam heb gehad. Na een hoop stolsels lag er opeens een rond zakje in het toilet, wat ik met een ijsstokje overgeheveld heb naar een dik stuk wc papier en daarop kon je het duidelijk zien... een emrbyo, met armpjes en beentjes en een hoofdje... ik heb er een foto van genomen en naar de vk gestuurd, die zei ook dat het nu wel duidelijk foute boel is en dat ik het het beste kon begraven... dat hebben we ook gedaan... Morgen om kwart voor 5 een echo...

Een uurtje geleden kwam er nog een groot massief iets uit, waarvan ik denk dat het de placenta was..

Na een gevoel van blinde paniek toen ik het voor het eerst zag, voel ik nu niets meer...

13. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Agh lieve @SaartjeHussein, dit is echt verschrikkelijk! Bah wat naar... geef het de tijd meid om dit te verwerken. Hele dikke knuffel!

14. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

15. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    @SaartjeHussein ow meis wat naar zeg. Vervelend dat dit moest gebeuren. InshaAllah is t ghair en ben je snel weer zwanger.

16. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Ah nee meid toch wat een naar bericht. Sterkte.

17. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    @SaartjeHussein ik vind het echt heel erg voor je. Heel veel sterkte gewenst

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @SaartjeHussein neee wat lees ik nou! Wat ontzettend verdrietig om te horen :( en tegelijk ook mooi om te lezen dat jullie het hebben begraven, zo blijft het dicht bij jullie! Heel veel sterkte komende tijd!

19. onkruidbloem

onkruidbloem Actief lid

27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    @SaartjeHussein wat erg zeg :( Eerst die opluchting en dan gaat het toch nog mis, hoe bestaat het.. Veel sterkte!
    Het lijkt wel of er veel dames in deze lijst pech hebben gehad, of is dat wel gemiddeld..

20. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Dank jullie wel allemaal... Ik voel me nog steeds verdoofd... Over anderhalf uur naar de vk, dan heb ik 100% zekerheid (wat nog blijft knagen is, was het misschien een tweeling en heb ik er 1 verloren? Maar dan zou ze dat gezien moeten hebben op de echo....) dat alles schoon is...

Deel Deze Pagina