29 graden slapen alleen in luier?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Met 3 mnd zou ik ze met dit weer echt wel in hun luier durven leggen hoor.... toen mn dochter pasgeboren was was het ook zulk weer en zij was toen 24u per dag in een romper zonder mouwen. Te warm is nog altijd gevaarlijker dan iets te koud.

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

die van ons ligt in een rompertje met lakentje tot halverwege zijn borstje( die hij overigens wel wegtrapt ) en het raam open.
    Overdag alleen in de luier.
    denk dat je het goed doet hoor alleen in de luier, ik doe het ook als het warmer word, ik check `s nachts ook even een keertje hoe hij aanvoelt en vanoachtend kwam hij om half 6 voor de fles toen heb ik hem beneden gevoed ipv kamertje en daar even het tegen elkaar open gezet.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess ligt in een romper + slaapzak + lakentje+ dekentje.
    Afgelopen nacht heeft ze de romper niet aangehad omdat het niet echt afkoelde.
    Het is op haar kamer zo rond de 22/23 graden.

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt ze in een romper met korte mouw.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Natuurlijk kan dat best alleen in de luier slapen alleen heb ik een zoontje die al in de gaten heeft hoe zijn luier los moet :D en om dat te voorkomen, kies ik toch maar voor een rompertje over de luier :D

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Slaapkamer is hier 30 graden. Hier ook alleen luier en hele dunne slaapzak

7. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Op Jarne zijn kamertje is het zo'n 28 graden en hij slaapt in een rompertje met korte mouwtjes. Was wel even wennen voor hem zonder slaapzakje, maar na een paar nachtjes sliep hij als een roosje :) (Buiten de slaapproblemen uit een ander topic dan :p)
    Lijkt me perfect te doen om ze enkel in een luier te laten slapen.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier nog 1 die perse z'n slaapzak aan wil... "kak aan, kak aan?" :D Idd, nu in een luier en een onderbroekje, anders zakt zijn luier af... :p En eigenlijk vind ik het niet zo erg dat hij perse zijn "kak" aan wil, zonder slaapzak klimt hij uit bed... :$ En dat willen we ook weer niet.. :D

9. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Overdag alleen in dr luier (zoooooooo schattig, zo'n bloot kindje in het ledikant...;)) En "s-nachts met een luier met zak.
    Maar het begint al te waaien: het koelere weer komt eraan!

10. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Rompertje met korte mouw.

11. Anique

Anique Niet meer actief

Ik heb Can vannacht een romper en een dunne slaapzak helemaal open aangedaan, echt een paar centimeter dichtegritst, en die heb ik s'avonds toen ik naar bed ging helemaal dichtgeritst.
    Want eergisteren had ik hem alleen in een rompertje in bed gelegt en toen lag hij toen ik s'nachts ging kijken helemaal opgekruld met z'n benen onder z'n lijfje, alsof hij het een beetje koud had, en een dekentje is er bij hem zo weer vanaf.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

s'middags in haar luier en de ventilator aan..

S'nachts een romper met spagetti mouwtjes aan..

Het is op haar kamer tussen de 28-30 graden.. PFF

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Bij ons is het ook rond de 30 graden, mijn dochter ligt in een pyjama truitje met korte mouwen en haar pamper.

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Zou Tim niet in zijn blote buik laten liggen ivm tocht.
    Hij ligt in een mouwloze romper, onder een dunne laken, in zijn zomerslaapzakje.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ging perfect vannacht in alleen een luier. Hij voelde vanochtend zelfs nog behoorlijk warm aan. Laatst in slaapzak zweette hij zich rot. warmte kan er ook moeilijk uit natuurlijk! Nu ligt hij in romper met korte mouw nog steeds 28 graden pfff

16. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hier ook 28-30 graden op t kamertje, sliep gisteravond in alleen luier (en luierbroekje omdat ook zij weet hoe de luier af moet:$;))
    Vanavond nog zo'n 26-28 graden, dus nu romper met korte mouw en raam op een klein kiertje.

17. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    tuurlijk kan t

Ik doe het bij Kai niet, kai die zit anders helemaal vol met muggenbeeten en das ook niet leuk, en daarbij kan ie niet slapen zonder iets over m heen...dus hier gewoon een pyama en een lakentje, en als het nog warmer word dan kan ik nog kijken wat er evt uitgaat (tis nl nog maar t begin van de zomer)

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb mij zoon in een luier, romper met korte mouwen en een dunne slaapzak te slapen. het is 28 graden op zijn kamer. zonder slaapzak wordt het slapen niks, dus hij moet in een slaapzak... Maar hij heeft het wel warm, gisteren werd hij huilend wakker om 21 uur en lag erg te zweten. maar verder slaapt hij gelukkig prima met dit warme weer, wel meer dan normaal... is dat bij jullie ook zo nu?

19. Lizz80

Lizz80 Lid

28 jun 2008
    60
    0
    0
    M'n dochtertje slaapt in een "spaghetti-bandjes-romper", of hoe het dan ook heet ;)
    Zakt niet lager dan de 30 binnen... Lakentje schopt ze ook weer naar beneden.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    in een shortama.. als je slaapt dan lig je dus stil en dan heb je het veel sneller koud.. als ik ga slapen doe ik haar lakentje over maar die ligt in de ochtend in de hoek... haar beentjes voelen dan soms zelfs beetje koud aan terwijl het in de ochtend al gauw weer 25 graden word...

Deel Deze Pagina