Wij laten onze dochter ook in haar luier met romper slapen, ze ligt wel onder een laken en ook haar raam staat een stukje open en dat gaat primma zo.
Mijn dochtertje slaapt nu momenteel alleen met een pamper aan.. Want anders vind ik het te warm in haar slaapkamertje... echt een sauna daar!! Echt niet leuk voor zo'n babytje.
Hier ook zo rond de 29 graden. Alyna slaapt in haar luier, heel dunne slaapzak en lakentje.(maar dat lakentje ligt er na 5 min. meestal af )
Chanell ligt alleen in het rompertje met korte mouwen en een lakentje over.. Lakentje trappelt ze soms weg..
Jenna ligt alleen in een pamper en een heel dunne slaapzak. Denk niet dat ze zonder slaapzak slaapt. Zij heeft het wel altijd warm, ze zweet erg. Maar ze heeft het snel warm, want als ze in de box zit met alleen een luier zweet ze ook, ook niet gek met die hitte. Ik droog haar hoofdje altijd af als wij gaan slapen.
Sterre slaapt alleen in haar luier als het 28 graden of warmer is op haar kamer. Geen lakentje of slaapzakje, gewoon lekker bloot.
ik leg hem nooit alleen in zijn luier (bang dat hij poept en de luier open krijgt en zo alles onder smeert, heb mijn ouders zo ook eens een verhaal horen vertellen.... over mij :S) ik leg hem of in zijn rompertje of wel zonder romper in een losse en dunne slaapzak...