29-jarige Britse man wordt opa

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MHMW, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Pfff eigenlijk is dat een kind met een kind?
    Als ik zou rekenen voor mijzelf zou mijn kindje dan al in groep 7 of 8 zitten:$
    Dat gaat echt niet hoor!
    Voorbij jeugd...
    Moet ook eerlijk bekennen op mijn 14e nog niet daar aan te denken.
    Was wel verliefd op een jongen uit een hogere klas, maar sex... nehee! ;)

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wij hebben wel 5 generaties die nog leven maar 6 wow

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik was zelf ook 14 toen ik voor het eerst seks had maar was wel bekend met voorbehoedsmiddelen :)
    Ik snap zo'n vader dan niet he, als die dat al heeft meegemaakt dan zorg je er toch voor dat je je kind goed voorlicht..

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik was ook (nog net) 14 maar wel met voorbehoedsmiddel..

maar goed, mijn eerste ging ook door de pil heen dus dat zegt natuurlijk ook niet veel..

5. susy26

susy26 Niet meer actief

ik was daar helemaal nog niet mee bezig! Ik was altijd volop aan het buitenspelen met vriendjes en vriendinnetjes, of met babries enz.. ik snap dat niet hoor, stelletje sukkels..kind krijgt idd een kind! weg jeugd!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tss! Kinderen die een kind krijgen... Snap echt niet dat zulke dingen tegenwoordig nog gebeuren, maargoed..

Toen ik 14 was was ik echt nog niet met zulke dingen bezig! Toen ik 16 was begon ik er wel over te denken enzo, en 't gebeurde voor 't eerst toen ik 17 was.. En op m'n 25ste mama.

Mijn meissie krijgt gewoon een kuisheidsgordel om tot ze een jaar of 18 is ;). Ben ook heel erg van mening dat als iemand zichzelf oud genoeg vindt om sex te hebben, zichzelf blijkbaar ook oud genoeg vindt om een kind op te voeden, dus ja.. Dat ga ik m'n dochter ook echt wel meegeven!

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    14 jaar is geen leeftijd om sex te hebben

Dat vind ik niet ik was 19 toen ik voor het eerst sex had en moest er niet aan denken om moeder te worden oké toen ik 20 was scheurde het condoom en was ik toch zwanger.

8. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    #28 sweetmarije, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    nu van die uitkering valt wel een beetje mee, woon zelf in engeland en ze krijgen misschien wel iets meer dan in nederland maar om nou gezellig van £200 pond per maand rond te komen (waar je dan al je vaste lasten en eten etc van moet betalen) is 5x minder dan een minimum inkomen als je fulltime zou werken. dus ik denk dat het meer gewoon dommigheid is en onwetendheid als je op je 14e zwanger wordt.
    plus dat je onder de 18 helemaal geen recht hebt op een uitkering, dan ben je nog niet meerderjarig. dat zou dan betekenen dat je als enige £80 per maand krijgt aan kinderbijslag en ik neem aan dat in veel gevallen dit geld weer naar de ouders van de tienermoeder gaat als ze daar nog in huis woont ivm extra kosten etc.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik denk dat er meer meiden op die leeftijd seksueel actief zijn dan wij verwachten..
    Vind het wel wat voro zo'n meisje hoor.. Ze beseft het nog niet.. maar je hele jeugd is weg het is te hopen dat zij een stevige basis heeft om op terug te vallen

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik lees vooral hoe bijzonder het toch is dat dit gebeurd.. tegenwoordig lijkt het juist de normaalste zaak van de wereld te zijn ...IK VIND HET ONVERANTWOORD en STOM, laat dat duidelijk zijn, maar het is naief om te denken dat dit niet gebeurd.. Natuurlijk is het aan de ouders om het kind met de juiste normen en waarden en vooral voorlichting op te voeden, maar om nu te zeggen dat juist deze vader die dit zelf meemaakte extra aan te spreken.. misschien heeft ie hier juist wel boven op gezeten.. dit kan ook averechts werken.. en daarbij heeft dochterlief misschien wel gedacht..: mijn ouders zijn er ook niet slecht van geworden dus waarom niet.. misschien is het wel een meisje dat graag tienermoeder wil zijn.. je leest en hoort daar genoeg over.. ik snap t niet, maar ze zijn er wel degelijk..

Ik was ook nog niet met kinderen krijgen bezig en ook niet met seks.. Ik had net mijn eerste vriendje en vond zoenen al een hele happening.. ;)...

Toch hadden mijn vriendinnen (zo hoorde ik later) al voor het eest sex toen ze 15 waren.. kon mijn oren niet geloven.. en zo idioot streng ben ik dan weer niet opgevoed..;)

Anyhoe.. Ik vind het DOM van het meisje en misschien ook van haar ouders.. maar daar kunnen wij niet over oordelen denk ik.. ik hoop dat ik mijn dochters zoveel eigenwaarde mee kan geven en dat ze zelf de intelligentie behouden om dit soort dingen uit hun hoofd te laten op die leeftijd.. doen ze dit niet dan zal ik net als deze vader reageren.. ik zal ze steunen en het kind welkom heten in de familie..

Deel Deze Pagina