Hoi, Ik ben 12 kilo aangekomen, is dat normaal? Ik merk dat ik vocht vast hou en weet eigenlijk ook wel dat ik me er niet al te druk over moet maken.... (De huisarts gaat ook mijn urine controleren, of alles goed is i.v.m vocht vasthouden.) Hoeveel is normaal en is het zo, dat ik bij de volgende zwangerschap ook zoveel aankom? En gaat het er vanzelf weer af? Ik heb echt niet méér gegeten dan normaal. Alleen veel rust genomen en gezond gegeten Dit is mijn eerste die nu 29 weken in mijn buik groeit dus ik heb geen idee hoe het gaat...
Maak je niet druk. Zet de weegschaal in de kast. Geniet van je zwangerschap. Dat gewicht gaat er echt wel weer af.
Vocht vasthouden, zorgt ook voor extra kilo's.. No worries, als je normaal eet ben je snel weer alles kwijt!
Valt wel mee toch 12 kilo ? Ik eet momenteel alles wat los en vast zit op Straks na de bevalling ga ik de Weegschaal weer opzoeken. Zou me er niet al te druk om maken
12 kilo valt wel mee hoor. Kindje komt niet zoveel meer aan dus het zal niet verdubbelen tot het eind.
Geloof dat een gemiddelde van 200-500 gram per week aankomen normaal is. Bij 29 weken dus ong. 5.8 en 14.5 kilo aankomen is normaal. Zit je keurig tussen.... Zou me geen zorgen maken
Hier ook 10 kilo! Heb de hoop dat t na 30w weer btje minder wordt Ben vanaf 18 weken 1 kilo per week aangekomen daarvoor niks
Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap uiteindelijk 20 kg aangekomen en het is er echt allemaal vanzelf weer afgegaan. Wel goed dat je de urine laat controleren als je vocht vast houd, maar als dat goed is verder geen zorgen maken.
Mocht je borstvoeding gaan geven, dan vliegen de kilo's er helemáál snel af en anders komt het ook vast goed