Hoi meiden, al enkele weken groeipijntjes in die zin dat de darmen opspelen en dat ik het gevoel heb dat er in de baarmoeder van alles aan het trekken is. Geeft me een goed gevoel, wetend dat de baby aan het groeien is. Gisteren een hele avond 'zware verbouwingen' daar vanonder, maar ik ben niet echt ongerust, hoort er allemaal bij toch. En met de klok gelijk, speelden de darmen ook eventjes op. Wat me wel een beetje verraste was dat ik daarnet moest hoesten. Op het moment van hoesten, een scherpe steek links aan de baarmoeder.Heb nog twee keer gehoest en toen niets gevoeld... Vond ik toch best wel eng... Is dat nou bandenpijn en kan het zijn dat het inderdaad zoveel pijn doet en daarna niets meer?
Ja, ik had het rond die periode vooral, met niezen of hoesten een mega messteek in mijn lies of net daarboven. Dat je ff wil jodelen... En ik had ook hele pijnlijke darmen. Echt vieze knijperige pijn. Was altijd zodra ik wakker werd aanwezig. Maar omdat het verminderde als ik naar de wc was geweest wist ik gewoon dat mijn darmen irriteerde. Gek genoeg is dat met 16 weken langzaam weg gegaan en nooit meer last gehad van mijn darmen of banden. Nu loopt alles als een tierelier om het maar netjes te zeggen
Klinkt als bandenpijn maar is gewoon de druk die op darmen en baarmoeder staan door hormonen en vocht. bandenpijn komt pas voor vanaf 15 weken (op zijn vroegst).
Niet waar, houd daar toch eens mee op zeg! Elke keer doe je het weer.. Bandenpijn kan al vanaf vroeg in de zwangerschap, bij mij was het al vanaf ongeveer 8 weken. Laat je niet gek praten door een ander, die het altijd beter denkt te weten..
Volgens mij klopt dat niet hoor. bandenpijn is iets wat al kan beginnen zodra je baarmoeder groeit en dat doet'ie al heel snel in de zwangerschap.... Dat ding hangt namelijk los in je buikholte aan banden, dus als dat groter wordt dan voel je de banden trekken... De een is er gevoeliger voor dan de ander.