29 weken en ineens kotsmisselijk.. wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby90, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ah ik voel mezelf echt zielig nu:(;)

Aan het begin van de zwangerschap eventjes last gehad van misselijkheid maar dat was al gauw weer over.
    Nu ineens echt kotsmisselijk. Had t van de week al n keer, maar was zo over. Vanochtend in bed ook.. bah, maar duurde ongeveer 10 minuten. Nu sinds klein half uurtje weer.. en niet zo'n beetje ook:( Komt een beetje in vlagen ofzo.. blijf misselijk en niet lekker maar dan word t ineens heel hevig en dan weer wat minder. Ook soms ineens pijn in mijn hele buik, ook maar eventjes. Rare buikpijn in mijn gehele buik wat ik deze zwangerschap al af en toe eens gehad heb.

Pfff dit herken ik niet van mijn eerste zwangerschap.
    Oke, klaagmodus ook;) Misschien komt het door de warmte?

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Zijn net zo ver in de zwangerschap maar ik heb er geen last van gelukkig. Al kan ik wel minder goed tegen de warmte en kan het vast daarmee te maken hebben of anders bruikgriepje ofzo.

3. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Geen last van gehad gelukkig! Met dit weer wel extreem last van rommelige darmen, diarree een maagzuur. Misschien een virusje? Beterschap!

4. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Ik herken het wel, althans de misselijkheid dan.. die heb ik gehad van week 4 tot week 16 en toen weer van week 35 tot week de dag van mijn bevalling. Waarschijnlijk heeft het gewoon allemaal met hormonen te maken of heb je idd een virusje, maar mocht je het niet vertrouwen of blijft het aanhouden, zou je om een extra controle bij de vk kunnen vragen, het kan namelijk ook duiden op een hoge bloeddruk (zwangerschapsvergiftiging). Beterschap, hopelijk verdwijnt het snel weer :)

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Misschien inderdaad een virusje? Kreeg er maagpijn bij dus eten wilde ik echt niet.
    Net toch maar 2 paracetamol op en 1 hapje van een appel en toen zo'n vreselijke maagpijn.. en toen kwam alles er uit. Nu nog een klein beetje maagpijn..

Pff gelukkig voor ons word het weer kouder haha

Deel Deze Pagina