Hallo meiden. Ik ben nu 29 weken zwanger, en sinds een paar dagen telkens moe en niet vooruit te krijgen. Nu heb ik al "geluk" dat ik thuiszit en dus niet hoef te werken. Maar vraag me toch af hoe dit komt. Slaap wel minder als voorheen, of word in het zweet wakker,mijn man wat me wakker snurkt of de kleine man wat me wakker schopt( waar ik wel echt van geniet hoor) Maar vraag me toch af of dit normaal is? groetjes Elif
Ik denk dat het puur met je zwangerschap te maken heeft. Derde trimester wordt juist weer zwaarder, terwijl je in het tweede gedeelte meer energie. En bij mij helpt thuis zitten trouwens echt niet, wordt daar juist moeier van. Werk 3 dagen en die dagen schieten voorbij! Misschien af en toe een stukje buiten lopen dat wil ook wel helpen!
Hier in het begin van de zwangerschap ontzettend moe geweest en merk dus dat het nu weer begint te komen. Volgens de VK hoort dit er weer bij rond deze periode!
Ben blij te horen dan dat ik niet de enige ben. Ik had echt zoiets hoe kan dat nu allemaal. Ben helaas ontslagen toen ik 15 weken zwanger was. Probeer maar al het huishouden bij te houden. Moet wel zeggen dat ik me de rest van de tijd altijd top heb gevoeld dus dat het echt vreemd is voor me nu
Het kan zowizo wisselen per week/periode. Ik had rond de 35 weken ongeveer ook een periode dat ik intens door en door moe was terwijl ik me nu bij 38 weken juist beter als ooit voel! Pak lekker je rust, eventueel een middagdutje als dat lukt, en de boel even op een lager pitje. Je merkt het vanzelf wel als je weer meer kan.
Hey Elif, Jeetje 29 weken alweer,dat gaat echt hard hoor. Ik ken die periode ook inderdaad,dat ik heel moe ben. En wat de andere ook zeggen,gewoon je rust pakken als het kan. De ene dag kan ik niets heb ik geen energie,en de andere dag ben ik het hele huis aan het soppen.hahahah. Sucses met die laatste weken. Kareltje
haha Elif, zal wel aan de zwangerschapsduur liggen, want ik ben ook al zo moe! Had mijn topic kunnen zijn dit. Ik slaap ook slechter/minder vast en ben overdag zooooo moe. Ik probeer 's middags wat te slapen, dat helpt soms wel. Vind het vooral moeilijk om mijn dagen niet te vol te plannen, ik vind het altijd leuk om veel te doen, met vrienden af te spreken etc maar dat moet nu ook ff minder. Gewoon lekker aan toegeven soms aan die vermoeidheid!
Hier ook kapot al een aantal weken, het hoort er allemaal bij...blijkbaar Gewoon lekker rustig aan en veel tukjes doen dat helpt bij mij.
Kareltje jij ook alweer 37 weken jeetje dat vliegt ook!!! Violetriot haha wat toevallig zeg, dat we er beiden nu zoveel last van hebben. Hoe voel je je verder? xxx
Hier de hele zwangerschap al moe geweest, maar de laatste 2 weken slaap ik bijna niet s nachts, terwijl ik bekaf ben en dat vind ik nóg vervelender!
Ook het weer zal meespelen denk ik. Buiten koud en donker binnen warm en dan ben je denk ik veel sneller moe. Nog 11 weken joh
Bij mij begon de moeheid ook 2 weken geleden en m'n ijzer was goed want die is vorige week gecontroleerd. Het 3de trimester is gewoon weer zwaarder zeggen ze. Ik geef me er ook aan over als ik in de middag zo moe ben dan doe ik eff een tukkie. Zit alweer een paar weekjes in de ziektewet, dus kan gelukkig ook een tukkie doen.
Lieverd gewoon op tijd rust nemen. Want dit word het zwaarste trimester. Ik merk ook vanaf 28 weken dat ik steeds sneller weer moe ben. En nu helemaal tegen het einde word het helemaal zwaar. Komt echt wel goed. Gewoon lekker genieten van je groeiende buikje!
Oh bedankt hoor lieverds jessy en meara Ik geniet ook heel erg hoor en wil niet klagen. Het is puur dat ik me schuldig voel van hoe kan dat nu??? Genieten jullie ook nog allebei jessy ben benieuwd wanneer ik jullie smsje krijg
Ja hoor ik geniet nog steeds haha. Maar van mij mag het nu wel komen. Ik hoop dat ik je gauw mag sms'en. xx