Waarom huil je mama? Vroeg een jongen aan zijn moeder.. Omdat ik eeen vrouw ben, antwoordde zij. Ik begrijp het niet zei de jongen weer. Zijn moeder knuffelde hem en zei met een vage lach: en dat zul je ook nooit lief kind, maar dat maakt niet uit. Later vroeg de kleine jongen aan zijn papa: "papa" waartom huilen vrouwen? zijn vader kon alleen maar antwoorden; alle vrouwen huilen zonder reden. De kleine jongen groeide op en werd een jonge man, zich nog steeds afvragend waarom vrouwen huilen. Uiteindelijk riep hij die hulp van God in en vroeg hem; God, waarom huilen vrouwen? God antwoordde het volgend; Toen ik de vrouw schiep, ebsloot ik dat ze heel speciaal moest zijn. Ik gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen, maar ook zachte armen om comfort te bieden. Ik gaf haar innerlijke kracht om bevallingen te doorstaan en om afwijzingen welke zij vaak zou moeten gaan krijgen soms zelfs van haar eigen kinderen. Ik gaf haar de hardheid, het doorzettingsvermogen om voor haar vrienden en familie te zorgen, zelfs wanneer iedereen het opgeeft. Ziekte en vermoeidheid houden haar dan niet tegen en ze klaagt nooit. Ik gaf haar gevoeligheid zodat zij haar kinderen lief zal hebben onder welke omstandigheden dan ook. Ze heeft een speciale gave om kindern weer te doen lachen. Om tieners te helpen met hun twijfels en angsten. Ik gaf haar kracht im voor haar man te zorgen ondanks zijn fouten. Ik maakte haar uit een rib van een man om zijn hart te beschermen. Ik gaf haar wijsheid om te weten dat een goede echtgenoot zijn vrouw nooit pijn zou doen, maar dat hij haar soms test op haar kracht. En ook om haar bij te staan door dik en dun, vooral door dit harde werk, gaf ik haar een traan om te laten. Het is van haar, zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft. DIT IS HAAR ENIGE ZWAKTE. Wanneer je een vrouw ziet huilen, zeg haar dan hoeveel je van haar houdt en hoe goed de dingen zijn die zij voor anderen doet. En hoewel ze dan nog steeds huilt..weet dan dat ze zich wel degelijk iets beter voelt.
zit meteen hier te janken wat een lief stukje zeg! (nou weet ik ook meteen waar al die tranen vandaan komen hihihi)
Wauw ik kende dit stukje nog niet maar het is wel ongelooflijk goed! Bij mij vlogen de tranen ook in mijn ogen...
hij is heel mooi maar zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= daarom doe ik deze dicht