Goedemorgen. Ik moet zo naar de verloskundige gewoon voor controle en moet mijn urine meenemen. Ik al een paar dagen in de weer met zo'n plastic bakje....vergeet ik er gewoon in te plassen . Pas met doortrekken denk ik " shit".... Ik weet niet wat ze willen testen...kan ik nog een " tweede" ronde urine erin doen? Thanks.
Denk het wel.. Die 1e urine is vaak geconcentreerder, dus dan krijg je een duidelijker uitslag. Desnoods moet je morgen nog eens langs. Maar als je die 2e plas niet meeneemt, moet je sowieso nog eens terug..
2e urine is prima hoor.. Ze hebben het liefste ochtendurine, maar als dat niet kan dan is iets minder geconcentreerde urine ook goed.
Ik moet voor mijn intakegesprek ook urine meenemen.... Vraag me af waarom? Weet iemand dit misschien?
Waar een mens zich al niet druk over kan maken.... haha.. maar jullie hadden gelijk het moet wel het liefst met de ochtendurine van wege de consentratie, tweede kan maar dan moest ie alweer 2uur in mijn buik zitten Maar het maakte niet zoveel uit, gewoon weer de volgende x mee nemen. Meiden bedankt voor jullie antwoorden. Liefs.
@Bridget uit nieuwsgierigheid; moet ook vanaaf naar de vk (ook in zmeer) en moet dus ook urine meenemen...maar waar gaan ze dat op testen dan , weet jij dat?
@ tinkerbell81 en iniminie Urine moest ik ongeveer vanaf 25 wkn meenemen en ze controleren dan op eiwitten ( ivm zwangerschapsvergiftiging)
okee; ik d8 al of eiwitten of streptococcen-b.... Vorige x had ik een andere VK en daar deden ze dat niet....en bij deze vanaf 24 weken elke controle; vind ik wel heel goed dat ze dat doen...