Hallo dames, Volgende week donderdag krijgen wij een geslachtsbepaling. Dan ben ik 17 weken zwanger. Wie had dit nog meer rond deze tijd? En was het toen al duiderlijk genoeg? Ik weet dat het kan.. Mits het beepje mee werkt. Maar ben benieuwd naar ervaringen..
Ik met 15+4 was duidelijk te zien. Daarna nog 2 keer bevestigd, met 16+6 en 20+2 Vriendinnen hebben t ook rond de 15-16 weken laten doen en zelfs een paar met 13 weken. Ze doen t niet voor niks hoor, en hebben hele goede apparatuur tegenwoordig.
Wij ook met 16+2. Maar uk lag op de zijkant en gunde ons geen goede blik tussen de beentjes. Echoscopiste dacht een jongen te zien, maar wist het niet zeker, dus ben heel benieuwd of we morgen iets meer zullen weten.
Ik was 16 weken en het was overduidelijk een meisje. Met de 20 weken echo een maand daarna werd dat nog een keer bevestigd ! Met 17 weken is het meestal wel betrouwbaar hoor!
Hier met 13 en 15+1 en duidelijk kunnen zien! Met 20 weken ook weer bevestigd. Het hangt ook een beetje af van hoe je kindje ligt.
ja hoor duidelijk te zien.... maar beeb moet wel meewerken natuurlijk.... wij hadden geluk dat hij net voordat we wilden opgeven toch nog heel even zijn beentjes uit elkaar deed
Leuke verhalen hier zo... Het beepje moet dus gewoon mee werken...het kan gewoon..!! Blij dit te horen..
Hier ook met 17 weken duidelijk een jongen te zien. bij 20 weken werd dit bevestigd en had gisteren nog een echo en daar was het ook weer goed op te zien.