Hallo dames Ik ga net na de wc en allemaal rozebloed met slijm! Xal dit miskraam zijn Heb geen erge buikpijn trouwens
nee hoor dat hoeft helemaal niet. Hoe ver ben je in je zwangerschap? Het beste is wel altijd om bij bloedverlies even de vk te bellen.
Volgens mij hoef je je nog niet echt zorgen te maken. Heb het bij twee goede zwangerschappen gehad rond de zesde week. Zolang het nog niet echt rood is of je krampen krijgt zou ik me geen zorgen maken. En vertrouw je het niet bel je gewoon de verloskundige, Liefs
Ik snap dat je schikt, maar zo te lexen is dit onschuldig. Anders gewoon verloskundige bellenis nniet raar en zij stellen je graag gerust. Gewoon bellen anders slaap je straks niet. Sterkte
Niet direct zorgen maken meid , dit klinkt mij alss een inestelingsbloeding vooral als je aangeeft korter zwanger te zijn Ik heb dit ook gehad rond 4 en een half a 5 week Zitten er ook een paar sliertjes bij ? En het lijkt al gauw meer omdat de afscheiding ook meer is natuurlijk Maar naar mijn weten mag je hier altijd het noodnummer van de verloskundige voor bellen Maar zolang je niet helder bloed met stolsels zou ik me niet te druk maken
Zonnestraal hoe is het nu ? Heb je contact gehad met de verloskundige en is het rozeverlies een beetje opgehouden ?