Hoi, Ik heb niet dagelijks zuurbrand, maar vaak een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet. Heb geen idee of ik iets anders doe/ laat dan anders. Een vraag aan jullie: Iemand met hetzelfde probleem, maar met de gouden tip ???
ik heb 24/7 ik ben aan medecijnen want kwam omhoog mijn lucht pijp in. tips: geen koolzuurhoudende dranken,geen drank met cafeine, kleine beetjes eten in plaats van 3 grote maaltijden.bed niet plat maar door wat onder matras te doen zodat matras schuin omhoog staat. en bij apotheek kan je anthagel kopen veilig tijdens zwangerschap het neutraliseerd en brand dan niet meer. wil je niet bang maken maar hoe groter de baarmoeder hoe erger word want drukt tegen je maag aan.anders langs je HA als echt dagelijks word.Het hoort wel gewoon bij zwangerschapskwalen succes meid
Bij mij helpen melk en rennies het beste! Rennies mag je gewoon innemen, alleen niet teveel. Ik breek ze door de helft en dat werkt prima! Heb ook antagel, gaviscon en gele vla geprobeerd, maar dat hielp mij totaal niet helaas! Succes ermee
Ik heb dit ook gehad, en het komt door de ligging van je kindje dat je er soms meer last van hebt dan de andere keer. Dat heeft dus niet altijd met je voeding te maken. Bij mij hielp gele vla ook niets, maar rennies waren voor mij de oplossing. En je mag ze langer gebruiken.
Hoi hoi Ik weet wat het is het begint nu ook al weer te komen. Nu 18 weken en een dag zwanger. Bij mijn eerste heb ik helaas rennie,s gevreten niet gegeten, dat was het enige wat hielp, En soms een heel glas koudemelk echt heel koud middeltjes van het ziekenhuis hielp voor geen meter werd er zelfs alleen maar erger door en door mijn suiker nu kan ik geen kleinebeetjes eten moet aan het aantal kolidraden komen weet niet hoe je het schrijft hihi dus bij mij gaat de vlieger niet op met kleinebeetjes eten haha, Mijn zoon werd geboren met een tandje miss wel door het zo veel eten van die rennie,s zo veel kalk binnen gekregen toen haha, ach we moeten het er maar weer voor over hebben en o ja wat ook hielp eet wijnig tomaten bv ketjup o macaroni daar kan het ook heel erg snel zuur van worden.
hoi ik heb maag zuur sinds ik 20 weken was, ik gebruik nu elke keer dat ik maag zuur krijg RGELA PH drankje. en het helpt goed. ik heb tot n toe 2 drankjes opgemaakt en ik ben bezig met de 3 de. als ik de drankje niet drink voel ik me helemaal niet goed. dat is zo vervelend als ik maag zuur heb.
ik neem melk tegen brandend maagzuur, en als ik in de auto zit heb ik rennies achter de hand maar die wil ik zo weinig mogelijk gebruiken eigenlijk. dus heb ik nog maar 3 van de gehad de hele zwangerschap en melk hebt het beste bij dus dan dat. alleen je moet er niet te veel van drinken want van melk krijg je weer meer maagzuur dus dan kan het wel eens averrechts werken als je te veel neemt liefs
Helaas kunnen we het niet voorkomen. Het maakt bij mij absoluut niet uit wat ik eet of drink, ik heb het de ene keer heel erg en de andere keer niet. Ik gebruik gewoon rennies, die helpen tot nu toe het beste voor mij.
Ik krijg al zuur van een glas water, helaas, dus weet er alles van. Eerst was het nog zo dat het niet altijd was, maar inmiddels gaat er geen dag voorbij dat ik er geen last van heb (hopen dus dat de kleine snel komt, hahaha). Als ik thuis ben ben ik verslaafd aan melk - dat werkt voor mij echt het allerbeste. Buiten de deur heb ik Rennies bij me, maar dat werkt maar zo kort... Ik zorg dus maar dat ik nooit te lang van huis ben (of als ik op visite ben vraag ik tegenwoordig ook maar gewoon om een glas melk - alleen al om de reacties is dat leuk om te doen, haha)
Ik heb al diverse dingen geprobeerd, maar bij mij helpt Antagel het beste. Dat is bij de apotheek te koop.
Dank jullie wel voor de reacties ! Alleen wil ik zelf eigenlijk geen medicijnen nemen (omdat ik al medicijnen moet nemen voor mijn colitis) ook al vind ik het soms enorm vies/ vervelend. Met melk zal niet gaan, sorry, vind dat zo .... (niet lekker). Met gele vla al geprobeerd, maar werkt niet. Dus, moet maar hopen op goede dagen en daarvan genieten !!
wat nu heb banaan eet ik en kamillethee honing vanille van pickwick verzacht echt neem 2 koppen voor slapen gaan en slaap opeens stukke beter
bleegh ik heb er ook zo'n last van! doet gewoon zeer! mijn kindje is al helemaal ingedaald maar het blijft nog even erg (ik ben maar een kleintje), ik drink liters melk, dat helpt een beetje maar rennies helpen echt nix die komen ook gewoon omhoog (juk) Brr echt niet fijn... water, koekje, boterham, overal krijg ik het van.. Wie heeft een gouden idee
loeloe: banaan nuetraliseerd maagzuur voor slapen gaan echt 4 uur ervoor niks meer echt eten.beschuit droog.die kamillethee helpt bij mij.melk maakt bij mij aleen erger.zelfs van water krijg ik maagzuur aleen die dingen werken voor mij.