40+ weken en nog niet bevallen

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Susannelilian, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ik ben inmiddels 40+1 weken zwanger, maar helaas nog geen enkele aankondiging van een naderende bevalling. :(

Nog meer meiden die ook de 40 weken al gepasseerd zijn zonder al te zijn bevallen?

Lijkt me fijn om ervaringen te delen en hoop te horen dat ik niet de enige ben die het er moeilijk mee heeft dat de bevalling nog steeds niet begonnen is.

Wil ons kindje zo graag zien en vasthouden, baal er stiekem heel erg van dat ik nog niet bevallen ben. Ben het zwanger zijn zat! We hebben zo lang op dit kindje moeten wachten en met name ik heb er zoveel voor moeten doen en laten (volg al zo'n 4 jaar een medisch dieet, waarbij ik koolhydraatarm moet eten), vind dat we lang genoeg gewacht hebben.

Maar helaas kunnen we er niks aan doen om het zelf op te wekken, volgende week zou ik pas gestript worden bij de verloskundige en pas met 42 weken gaan ze inleiden. Hoop zo dat ons kindje zich eerder meldt, kan niet wachten om ons kindje te kunnen zien en vasthouden!

Verder ben ik zelf aanstaande woensdag jarig, zou zo mooi zijn als ons kleintje er dan ook is om het mee te vieren en om met onze kleine te pronken! Hoef mijn verjaardag natuurlijk helemaal niet te vieren dan, maar het zou zo'n mooi cadeau zijn als het er dan al is! Blijf duimen, maar behalve een kleine kilo gewichtsverlies (en of dat ook echt een teken is, is nog maar de vraag) heb ik nog helemaal geen tekenen dat de bevalling eraan zit te komen. :(

Ik hoop op veel reacties!

Groetjes Susanne

2. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Niemand die mee wil kletsen? :( Of ben ik weer eens te ongeduldig? ;)

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ah meid ik ken je gevoel wel hoor maar das jaren geleden hihi. Geduld is ff moeilijk nu maar pak ff lekker je rust ineens gebeurt het zo was het hier. En kan je aan de bak en mag je eigenlijk je kleine spruit vast houden

4. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Wanneer is jouw kindje toen geboren dan? Mn rust pakken lukt wel, alleen 's nachts slaap ik erg slecht. Morgen nog een bruiloft (alleen ceremonie en receptie) en hoop zo dat het tussen dan en zondag begint, ben er zo klaar mee! ;)

5. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Niemand die mee wil kletsen? :(

Share This Page