Wie o wie weet wat een stevige buikband is?? Heb er nu eentje maar die geeft alleen iets wat steun.. Ik heb een behoorlijke buik en volgens de Verlos is deze aan het hangen.. En adviseerde mij een buikband.. Maar welke kon ze niet zeggen... Die band moet de boel weer een beetje omhoog gaan houden zeg maar
Ik gebruik van die correctiehemdjes Die zitten muurstrak en als je een L/XL neemt dan gaat dat best, maar dan drukt het je buik een beetje naarbinnen. Ik gebruik ze, omdat ik pijn heb aan mijn navel. Van mijn eerste een diastase overgehouden en nu de tweede flink doorgroeit doet het duwen/hangen van de buik soms best zeer :S Liefs!
Ik heb een Anita buikband gebruikt, deze ondersteunt vnl je bekken en houdt de buik wat omhoog. Ik had maar een klein buikje dus hoe of het voor een grote buik werkt durf ik niet te zeggen (ik gebruikte hem om de hoeveelheid harde buiken te verminderen).
Heb ook een flinke buik en gebruik de babybelt van Anita Maternity. Is wat mij betreft echt een aanrader. Ik merk dat deze erg goed ondersteund. Is helaas niet gratis...
Ik heb ook de anita buikband 39euro maar elke euro waard! Wat een verademing. Ik heb 'm vooral voor mijn buik de onderkant trekt zo naarmate de dag volgt. Ook als ik veel loop (werk) dan geeft dat verlichting!
Ik heb ook een anita buikband, zit erg prettig!je kunt altijd ook op marktplaats kijken trouwens, daar staan ze denk ik ook wel op. Ook heb ik er van Noppies, en dan bedoel ik dus echt een ondersteunende buikband en geen sierbuikband (die ondersteunen niet) van noppies : Noppies ondersteunende buikband zwart mt XS/S (ik heb hem toen voor ongeveer 13 a 15 euro bij prenatal gekocht) En anita: Lingerie totaal, de mooiste lingerie online te bestellen! Marlies Dekkers, Bjorn Borg, Triumph en vele andere topmerken.
Voor de maat kun je het beste een keer gaan uitproberen in een winkel, prenetal bijv. IK mocht dat toen gewoon uitproberen, dan kun je kijken welke goed zit. KUn je altijd via internet de juiste maat eventueel goedkoper kopen mocht je dat willen.