29 wk Pijn in de buik, weeen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peps, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik verwacht omdat het jongens waren bij mij de hormonen heel heftig gereageerd hebben. Ik heb nu veel minder last van maagzuur behalve wanneer mevrouw tegen mn maag trapt en bij de jongens sloot het maagklepje niet goed af onder invloed van hormonen. Ik zat ook onder de pukkels en had heel dun haar en zag er niet uit (heel dik gezicht en hield giga veel vocht vast) wil niet zeggen dat ik nu knap ben ofzo maar mn gezichtskleur is prima en heb niet zo'n pafferig gezicht, zie er eigenlijk wel beter uit dan normaal, haha
    Bij mn 1e was er bij mij sprake van zwangerschapssuiker maar dat is allemaal met een sisser afgelopen en ben met 38 wk precies thuis bevallen van een nette kerel van 3500 gr. XX

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

indalings ween en voorweeen "horen" pas vanaf ong 33 weken.. kan ze wel eerder hebben maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
    Vaak bij vrouwen die dus ook eerder voor weeen of indalings weeen hadden zie je dat ze of te vroeg bevallen, of te snel ontsluiting hebben of aan de remmers moeten.

Dus ik zou in allebei jullie gevallen bellen, bellen.bellen. desnoods 6 x achter elkaar..
    Als jou gevoel zegt het klopt niet.. is dat heel vaak ook zo!

een 2 e , 3 e enz. kindje daalt over het algeem later in omdat er genoeg ruimte is. Vooreween kunnen wel meer en heftiger zijn maar ook dat horen ze pas in de laatste weken te komen en dan zijn ze echt onschuldig..

3. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    Maar wanneer zijn het voorweeen? Ik kan me niet herinneren dat ik ze bij mijn vorige zwangerschap had... Ik heb nu steeds zeurderige pijn in mijn onderbuik, straalt uit naar mn rug of bovenbenen en heb ook dan soms kramp in mijn bovenbenen. Maar de assistente vond het niet belangrijk genoeg ofzo....ik voel me gewoon zo stom als ik dan bel....

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als ze niet heftiger worden en afnemen bij het douchen of badderen of een warme kruik.

Heb zelf een paar dagen echt 'beginnende' weeën gevoeld, maar dat is nu weer weg. Dit zijn dus voorweeën zei mijn gynae.

5. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    als ik onder de douche ga staan dan word mijn buik alleen maar harder....heb nu nog steeds zoveel buikpijn...ik weet niet zo goed wat ik moet doen

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    nog een keer bellen!

7. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    He debdeb,

Als het echt zo erg is moet je wel echt aktie ondernemen,hoor!! Desnoods word je maar boos! Het kan maar 1 x misgaan en dat wil je niet. Schijt aan de rest, het gaat om jouw/jullie kindje en er is niets belangrijkers dan dat!!!!! Ik zeg altijd maar zo, dan hadden ze maar een vak moeten leren, daar zijn ze nou eenmaal voor.
    Je weet echt wel waar je over praat. Kop op en bellen!! Hoop dat je ondertussen al gebeld hebt, als het lukt...hou ons op de hoogte!!
    XXXXXXXXX peps
    P.s bij mij is nu alles rustig geworden gelukkig, hopen dat het zo blijft!

8. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    @ peps....ik ga ophouden met speculeren en de dokter bellen...heb alleen geen noodnummer gekregen van de gyneacoloog voor in het weekend enz, dus moet ik dan maar huisartsenpost bellen?of mijn oude verloskundige?x

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heeft je ziekenhuis geen website? Anders gewoon het ziekenhuis(receptie) bellen en vragen of ze je willen doorverbinden met de verloskundige van het ziekenhuis.
    Je verloskundige bellen kan je ook altijd doen natuurlijk!

10. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik heb gister de het noodnummer van de vk gebeld en die kwam ook meteen en nam het bij mij echt wel serieus. Sterkte!!!!!!!!!!!!!!
    Bel maar snel!! XX
    P.s als je belt krijg je vanzelf een noodnummer door denk ik.

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

kwam even kijken hoe het met ts was,gelukkig is het bij jou afgezakt, maar zie dat met debdeb niet zo lekker gaat.
    Laat je aub niet afschepen door die stomme assistentes,je hebt er recht op dat ze je nakijken als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt,en wat er al meerdere keren is gezegd, als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt,heb je daar vaak gelijk in!
    Sterkte!

12. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Berichtje voor debdeb...
    Ben benieuwd hoe het met je gaat nu, heb je nog gebeld?
    Mocht het lukken laat dan ff wat van je horen, maak me beetje zorgen!:)
    Met mij gaat het sinds gisteravond een stuk beter, heb sindsdien nog geen last weer gehad dus we duimen voor het beste.....:)

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

Same here debdeb! Hoop dat het goed gaat!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja hier ook,laat je als het lukt even weten he het gaat?

peps,fijn dat het bij jou een stuk beter gaat nu!Heel veel geluk in de rest van je zwangerschap toegewenst!:)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niks gehoord nog??

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ze is ook niet meer online geweest dus misschien is ze wel opgenomen ofzo.

peps hoe is het nou bij jou?

17. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey dames! ik heb idd gebeld en moest gelijk komen. Sindsdien lig ik nog steeds in het ziekenhuis. Ik had weeen en heb inmiddels ontsluiting...het is nu stabiel maar ze gaan even aankijken hoe en wat omdat op de ctg alles nog heel onrustig was...Zijn wel complicaties waardoor ze mij misschien hier houden tot aan de bevalling die ook hoogstwaarschijnlijk eerder ingeleid gaat worden.Maar dat hoor ik allemaal nog...Ik ben blij dat ik toch gebeld had want ik word nu heel goed in de gaten gehouden....Ben overgens wel erg blij met mijn computertje nu op de zaal...want anders is het helemaal een saaie boel....

Liefs!!

18. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    He debdeb en de rest,

Jeetje wat een ellende zeg! Hoe ver ben je precies?? Hoe ver is je ontsluiting en lig je aan de weeenremmers?? Ik hoop echt dat het allemaal weer rustig wordt, voor jou en je kindje! Ben blij dat je toch gebeld hebt en dat er eindelijk naar je geluisterd is! Je dus echt gelijk, he!!
    Ik kom zelf ook net uit het ziekenhuis, gelukkig was het bij iets mindeer ernstig dan bij jou maar ook bij mij klopte het dat het niet klopte!
    Ik had ook weeen door een blaasonsteking. Ik heb vandaag ook aan de ctg gelegen en e hbben mijn urine op kweek gehad en daaruit bleek dat er een beste blaasonsteking zit die de weeen veroorzaakte. Ben nu aan de antibiotica. Met mij ging het bijna 3 dg goed en vanmiddag ging het ineens helemaal mis. Oh...... ik moet eten, mn man wordt boos.....ga even snel eten en ik hoop dat je mij (en de anderen) op de hoogte wilt houden hoe het met je gaat.
    Sterkte meid en tot snel.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jeetje meiden!

Debdeb fijn dat je wat van je laat horen.
    Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan.
    30 weken ben je toch? Hoop dat je je beebje nog even binnen kan houden meid!

peps aahh toch een oorzaak! HEeft de vk niet eerder op een urineonderzoek gewezen?
    Je zou kunnen overwegen voor de rest van je zwangerschap cranberrypillen & vit C te slikken. Dit kan geen kwaad en kan een blaasontsteking voorkomen!

Succes in ieder geval meiden.
    Ik blijf jullie een beetje volgen!

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

debdeb, jemig,echt goed dat je toch had gebeld!:$
    Maar hoever in je zwangerschap ben je nu en krijg je weenremmers?
    Hopelijk komt het toch goed,ik zal voor je duimen!heel erg veel sterkte

peps,jemig bij jou dus ook toch niet goed,hopelijk slaat de antibiotica goed aan en voel je je straks weer goed,

Zo zie je maar dat het echt enorm belangrijk is om naar je gevoel te luistewrn en je niet te laten afschepen door een paar tiepmutsen8)
    Jij als moeder zijnde voelt echt wel het best aan je lijf of er iets mis is ja of te nee....
    Heel veel sterkte meiden!
    knuffel

Deel Deze Pagina