kado aan mijn vriend??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door avon, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik zou het leuk vinden om mijn vriend te verassen met een kadootje na de bevalling. Gewoon als blijk van waardering hoe hij mij gesteund heeft.
    Ook omdat ik bang ben dat straks heel veel aandacht naar mij en de kleine gaat.
    Maar nu mijn vraag:
    Ik heb geen idee wat ik hem zal geven,. Iemand wel leuke/ goeie ideeën???

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik lees mee want ik vind het wel een leuk idee aangezien m'n man ook zo veel voor me gedaan heeft.

3. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Mooie foto van jou en de kleine laten maken en dat in een mooi fotolijstje plaatsen.

4. aggossie

aggossie Actief lid

17 mrt 2010
    120
    0
    0
    Ja of een foto cadeau. Bijv. foto van jou en je kleine op zijn lunchtrommel. Kan ie op z'n werk even er naar kijken. (bijv. bij Hema te bestellen)
    Dit aangezien mannen vaak al zo snel weer aan het werk moeten, tenminste met de standaard 2 dagen die er voor staan.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Een boekje: papa vertel eens. Met allemaal vragen over wie hij bijvoorbeeld vroeger als idool had, zijn lievelingssport etcetc. Mijn man vindt het geweldig, terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo'n schrijftype is hoor!

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    de foto vind ik een leuk idee
    voor op zijn bureau. maar kijken of er nog meer ideeën komen

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn man een mooi horloge gegeven met de naam en geboorte datum van onze dochter erin. Voor na deze bevalling ligt er een armband klaar ;)

8. Chai

Chai Niet meer actief

Die vind ik leuk, zeker van dat horloge. Vrees dat ik dat idee van je ga pikken! ;)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb ook al zoveel zitten denken aan een kadoo, maar ik hou het er maar gewoon op; ik geef hem straks een dochter... We zijn rond die tijd ook 1 jaar getrouwd en voor de kerst kan ik ook al niets bedenken. Er is zoveel wat we nodig hebben, er zijn ook heus dingen die we willen, maar keuze's maken is vrij lastig...

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ik heb dat boek aan m'n eigen vader (moeder en oma ook trouwens) gegeven, ze vonden het allemaal heel erg leuk, en zelf heb ik er later ook nog wat aan! Altijd leuk!

Tegenwoordig heb je volgens mij ook Pap&Mam vertel 's! Ook leuk om samen te doen :D

Deel Deze Pagina