hallo, ik heb een echo gehad aan 5 weken om te zien hoever ik was omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb natuurlijk was er nog niet veel te zien! maar de gyn zei dat alles er inorde uit zag! nu mijn vraag! kan de gyn dan al gezien hebben dat het fout zou gaan of heeft da geen garantie? liefs
Het is nog geen garantie dat er niets meer kan gebeuren. Tot nu toe zag alles er zoals het horen moet eruit! Dus ga nu lekker genieten en denk niet te veel aan de nare dingen die kunnen gebeuren (ook al is het moeilijk ) Fijne zwangerschap!
bij mij ook niet veel te zien geweest zoals je weet,heb je een plaatje van je echo? ik moet donderdag weer,dan MOET er iets te zien zijn,anders heb ik lots of pech.' wanneer moet jij weer dan?
je kunt beter zo denken: je hebt 10% kans dat het fout gaat.. maar 90% kans dat het GOED gaat! dat is dus veel meer! geniet ervan..!
ghita je had nog gereageerd op mijn topic over prille echo's.toen vroeg ik of jouw eerste op mijn eerste echo lijkt die in mijn album staat,...misschien heb je dat niet meer gelezen dus vraag ik t nu nog ff
Ik had een echo bij 5w4d hoewel wij dachten verder te zijn nl 6w2d. Alle "maten" klopten met de tabellen en er wat een beginnende hartactiviteit. Twee weken later klopte er geen hartje. Bij zo'n vroege echo kunnen ze nog niets over het verloop van de zwangerschap zeggen.
ik denk dat je nooit iets over de verloop kan zeggen.vriendin van mij was al 6 en halve maand toen van de een op andere dag het hartje was gestopt.