Tsja dat verwacht je ook niet... Gisteravond in totaal 4 druppels bloed verloren en sinds maandag onreglmatige harde buiken. Vk kwam vanmiddag kijken hoe t met mij ging, op de harde pijnlijke buiken na goed. Toch maar alles even checken en inwendig voelen... Ze vertrouwde het niet en werd ingestuurd naar zhuis. Nu na diverse onderzoeken lig ik in mijn ziekenhuisbed, meisje doet t goed gelukkig. Gyn en vk kwamen tot de conclusie dat ze wel naar binnen kunnen met vingertop in t eerste gedeelte maar niet bij het hoofdje. Baarmoederhals is nog goed 4,5. Schrikken, duimen en hopen dat alles goed blijft gaan, hopelijk morgen naar huis en daar op bedrust. Ik woon 2 min van zhuis af...
Dat is schrikken. Maar fijn dat je goed in de gaten word gehouden. Hopelijk mag je morgen weer lekker naar huis. Sterkte!
Nee toch meissie! Wat een stress! Ik hoop ook dat je kleintje lekker blijft zitten en het daar nog minstens 8 weken uithoudt! Sterkte!
Gelukkig weer thuis. Wel onder voorbehoud met extra controles. Waar het bloedverlies vandaan komt is onduidelijk, heb nu volledige bedrust voorgeschreven gekregen en gelukkig ziet alles er nog goed uit. Baarmoederhals is nog goed en ctg was vanochtend ook goed maar goed duimen dat alles goed blijft gaan.
Jeetje meid........ Dat is schrikken hè.....kun je ook nog wel erbij hebben potver... Nou doe rustig aan hè.......
Ik moet wel, anders lig ik straks weer en dat wil ik echt niet. Ze moet minimaal nog een week of 8 binnen blijven vind ik. Het is nu afwachten, het "kritieke" is nu voorbij aldus de gyn. Meestal zet 24 uur na bloedverlies in de meest ernstige gevallen alles door en dat is bij mij niet het geval dus ze vonden het verantwoord dat ik naar huis ging. Ik woon ook maar 2 min van het ziekenhuis vandaan, anders mocht ik echt nog niet naar huis. Morgen komt vk weer voor controle.