Is er iemand die mij kan helpen aan werk? Mijn verhaal: ik ben zwanger geraakt toen ik een ww uitkering ontving, n.a.v. een reorganisatie bij mijn oude werkgever. In de tijd dat ik zwanger was heb ik wel gesolliciteerd en nog 2,5 maand ergens kunnen werken. Daarna ben heb ik een WAZO-uitkering ontvangen. Inmiddels is mijn verlof afgelopen en ben ik dus weer volop aan het solliciteren. Mijn ww uiterking loopt af half augstus, maar ik ga nog liever gister dan vandaag weer aan het werk. Is er iemand die mij kan helpen bij het zoeken/vinden naar een baan? Ik zoek werk als secretaresse (of adm. med / receptioniste) voor 24 uur per week, het liefst de woe, do en vr. Hier kan eventueel in geschoven worden. Start per 1-7 of 1-8 en in de omgeving van Den Haag. Ik hoor graag! Groetjes
kijk eens op de website van Sparq.nl, zij zoeken altijd receptionistes en zeker voor de woensdagen en vrijdagen. Succes!
www.werk.nl staat denk ik ook zat op.en anders gewoon brieven sturen naar verschillende bedrijfen ook al hebben ze geen fucties open staan misschien gaat er net 1tje weg en heb je geluk! nooit geschoten altijd mis! veel suc6 met werk zoeken enne ze mogen je nooit zonder geld laten zitten dus als je ww tijd op is krijg je wel een andere uitkering al is dat natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb goede ervaringen met Quality Select Quality Select | Secretaressen met Personal Style in Den Haag, die zochten echt actief mee en gingen niet zitten chagerijnen of snauwen als een functie je gewoon niets leek, maar zochten dan gewoon verder. Heb daar een tijd voor gewerkt. Zal ondertussen wel weer ander personeel zitten, maar ik was er toen wel tevreden over. Ook nog via Starjob in Den Haag gewerkt, dat was ook wel aardig, al was ik meer tevreden over Quality Select. Dat zijn allebei uitzenbureaus voor receptionistes/secretaresses etc. Bij SecretaryPlus deden ze geen moer en kon ik weet ik veel wat allemaal invullen op een computer in Dos WordPerfect en constant vastliep...echt om te janken. Was dan wel een paar jaar geleden, maar zelfs toen al antiek. Verder ben ik over Tempoteam tevreden.