ik vind t wel vreemd, ben er eigenlijk wel blij mee hoor maar heb niet zo heel erg veel last van mijn zwangerschap nog ben nog maar iets van 5 week hoor dus kan nog komen (hoeft niet van mij op zich ) niet heel misselijk (smorgens lichtelijk ik eet en drink dan wat en weg is t) als je dan soms mensen hoort die de godsganse dag misselijk zijn, of mensen die boven de pot moeten hangen of er zelfs heen moeten rennen! sjeeee ik heb soms lichte steken bij schaamstreek navel etc das normaal volgens de vk maar niet ergerlijk het enige wat ik soms heb ik dat ik soms extreeeeem moet ben gister ook lekker huisje gepoetst en gedaan en rond half 4 werd ik zo moe ben op de bank gaan zitten zitten wilde niet dan maar liggen en tv kijken heb savonds wel tot half 11 een film weten te kijken maar hoe weet ik ook niet... tsjee is t zo gek dat ik weinig klachten heb? of heb ik gewoon geluk?
Er zijn er wel meer die weinig tot geen klachten hebben. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb ook nergens last van. Ja af en toe wat eerder moe als ik een drukke dag heb gehad, maar niet heel overdreven ofzo, lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk. In week 5 en week 6 ben ik even licht misselijk geweest en had ik geen zin in eten, gelukkig heb ik niet moeten overgeven enzo. Ook heb ik in die tijd best erge buikkrampen gehad, maar dat is nu ook allemaal weer over. Ik zou zeggen, geniet ervan! Weinig klachten hoeft niet te betekenen dat je kleine het niet goed doet Het is alleen maar lekkerder voor jezelf
Het kan zijn dat je geluk hebt, het kan ook zijn dat je bij de grote groep hoort die pas iets later klachten krijgen. Ik werd pas misselijk na ruim 6 weken, dus het kan nog komen....
hey, ik heb ook nauwelijks klachten gehad maar ben ook heeeeeeeeeel moe geweest. Moest smiddags om 4 uur gaan slapen en ben tussendoor alleen wakker geweest om te koken en eten. ook in de weekenden heb ik alleen maar geslapen. klachten als misselijkheid kreeg ik als ik te moe werd. Dit heeft tot week 15 geduurd, nu gaat het prima maar ik moet nog steeds op tijd naar bed en voldoende rusten, anders heb ik ook direct kwaaltjes. groetjes Loes
De echte misselijkheid en spugen zijn bij mij in week 6 pas echt begonnen. Daarvoor wel wat opboeren en oprispingen en dacht ook van als dat alles is dan kom ik er wel. Nu aan de medicijnen want zag de hele dag groen van beroerdheid. Voelde me zo slecht en niet alleen in de ochtend helaas maar ging de hele dag door. Nu met pilletjes nog wel wat misselijk maar acceptabel en kan de deur weer uit.
Hi, Ik heb ook maar weinig klachten en voel me best goed eigenlijk. Ben wel extreem moe maar dat hoort erbij en vandaag voel ik me als een slappe vaatdoek maar de andere dagen voel ik best goed eigenlijk. Morgen hebben wij 2e echo kunnen we zien of ook alles goed groeit van binnen Lekker van genieten geen klachten, ze kunnen nog komen en heb je heel veel geluk en zijn er een heleboel meiden die jaloers op je zijn Liefs Pien
Ik heb ook niets geen symptomen hoor! Ben met 6 weken een kleine week misselijk geweest, niet te hoeven spugen gelukkig. Daarna was die misselijkheid ook weer weg. Soms 's avonds wel iets vermoeider dan anders maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Heb me er heel veel zorgen om gemaakt, of alles wel goed was omdat ik niets merkte. Maar inmiddels ben ik al ruim 13 wkn zwanger, 4 goede echo's gehad en mn buikje begint te groeien dus het zal allemaal wel goed zijn!
Hier ook iemand die geen klachten had in het begin hoor. Niet misselijk, geen zere borsten, geen steken....Alleen wel moe. Heb tot een paar weekjes geleden (nu 26 weken) niks geen last gehad. Nu alleen wel last van mn bekkenbodemspieren... Maar geniet er lekker van dat je geen klachten heb!! Het zegt niks over je verdere verloop.
Hoi Zonnebloem, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou inderdaad blij wezen met weinig klachten want wat niet is kan nog komen. Bij mijn zwangerschap had ik tot de 8 weken nergens last van en daarna ben ik van week 9 tot week 20 super misselijk geweest. Kon letterlijk niks eten en drinken. Dus geniet er maar lekker van dat je (nog) weinig kwaaltjes hebt! Groetjes Vanilia
Joh je hoort bij de gelukkigen die idd weinig last hebben!!!! Bij beide zwangerschappen hooguit wat bandenpijn gehad en idd ook errug moe in de eerste drie maanden. En..... maagzuur.... maar dat kwam omdat de jongste continu erg hoog heeft gelegen.
Gefeliciteerd! Wat niet is kan nog komen inderdaad. Ik heb ook weinig last van kwaaltjes.. in het begin wat zere borsten en 1 week ochtendmisselijkheid gehad. Verder alleen de hele zwangerschap al last van vermoeidheid maar ja ik houd me drukke leventje nog aan en tussendoor probeer ik eens een uurtje slaap mee te pakken. Dus ook hier geen klagen
ooowja die zere borsten heb ik ook maarja wen je aan met de tijd, heb ik ook als ik ongesteld word dus daar erger ik me niet zo aan zolang de hond er maar niet op gaat dansen vink t best