Hehe,hier is m'n topic Ik kon het niet meer vinden,stond eerst in de lounge geloof ik.Dacht al dat het verwijderd was haha Fijn dat er al zoveel reacties zijn gekomen,heb nu echt wel het gevoel dat ik niet alleen ben Ik heb het nog niet aan veel mensen verteld hoor dat we bezig zijn.De zus van m'n vriend vraagt al vaak wanneer ze nou tante word en dat is na zo'n lange tijd eerlijk gezegd al vervelend genoeg Dit is natuurlijk altijd beter als slechte reacties krijgen,zoals ik kreeg van iemand waar ik vroeger heel close van was en waar ik het niet echt van had verwacht.Maar ik kan het me ergens van haar wel voorstellen aangezien zij ook heel jong getrouwd is+moeder is geworden en dat flink is misgegaan. Hoe zit dat bij jullie met reacties van anderen?
Ik ben 18, word deze zomer 19 en wij zijn nu in de 5e ronde voor een klein wondertje. We hebben overigens zelf sterk het idee dat het deze ronde raak is, maar dat is even afwachten. Mijn vriend is 23 en we wonen nu sinds 8 maanden samen (en zijn nu 7 maanden verloofd). Hebben net ons eigen huisje en die is nu ook helemaal klaar, wonen er nu zon 3,5 week in. Ik heb ook altijd gezegd dat ik jong mama wilde worden. Vanaf mijn 15e/16e heb ik onwijze moeder gevoelens maar heb ze gelukkig altijd te weten onderdrukken. Wel altijd gek met kinderen geweest en mijn zus heeft met haar dochtertje de eerste 2,5 jaar bij ons in huis gewoond. (meisje is nu 4) Dus heb het ook redelijk van dichtbij mee gemaakt allemaal. Voor ons staat het vast, wij willen een gezinnetje beginnen. Zeker nadat ik een half jaar geleden erachter kwam dat ik zwanger was, we waren er ontzettend blij mee maar het heeft helaas niet goed af mogen lopen. Op 12 weken kreeg ik een miskraam. We zijn er kapot van geweest en hebben toen dus ook besloten om er zelf voor te gaan. Niemand weet het nog. Alleen 2 vriendinnen van me, die overigens heel positief zijn gelukkig! En de familie van mijn vriend weet het ook, en ook zij zijn er heel positief over. Maar van mijn kant weet eigenlijk niemand het, omdat ik weet dat we negatieve reacties krijgen. Als we op 12 weken zitten, dan gaat het nieuws richting mijn familie.
ik was ook 21 toen de eerste kwam , bewust voor gekozen om jong mama te zijn , de oudste is nu 13 jaar ..
He meiden... Ik ben nu inmiddels 21 en mijn vriendje net 25 geworden... Wij willen ook graag een babytje en zijn gestopt met de pil, ik zit nu in de tweede ronde... Wij hebben er ook bewust gekozen om jong mam en paps te worden eigenlijk ook mede om dezelfde reen als talia... maar ook omdat ik dat altijd gezegd heb. Het lijkt me heel prettig gewoon om meerdere dingen. Het enige wat hier ontbreekt is dat we allebei een vast contract hebbe, ik heb dat wel mijn mijn vriend is uitzendkracht. maar helaas is niet alles te plannen! We hebben wel een huisje {koop, nieuwbouw} en verder alles om goed voor een kindje te zorgen. we zijn ruim 6 jaar bijelkaar en wonen nu een half jaar samen. Ook ik ken niet zoveel mensen die zo vroeg een kindje willen en ik ben dan ook wel een beetje huiverig voor de reactie svan smmige... al zal ik me daar niet zoveel van antrekken, je hoort ze toch! mijn beste vriendin is ietsie ouder en hefet een kleintje. Het enige waar ik me druk om maak is de financiele kant, we hebben geld genoeg maar ik ben gewoon een druktemaker! Ik word af en toe gewoon gek van mezelf! maar ik heb er heel heel heel veel zin in! Alle meiden veel suc6!!!
Ik heb al vanaf mijn 18e een kinderwens. Ik wil eerst alles op orde hebben samen met mijn vriend. huisje is er binnenkort en dan weer geld verdienen en dan evt. kinderen ook al is mijn wens er heel sterk. Ik vind het alleen moeilijk om ermee om te gaan. Ik snap jou gevoelens wel en wens je ook succes. veel liefs scootermuis.
Wat leuk dat jullie dit allemaal willen delen :d Effe offtopic,maar ik ben echt zoooooooo blij dat dit forum er is! Nog mer (erg)jonge mama's? Grts Lucia
Ik vind mezelf niet heel erg jong, maar ik ben 23 en mijn mannetje is 26. Wij gaan nu ook echt voor ons eerste kindje!!! Liefs
Hoi Liselotte, Wat spannend voor jullie!:dIk zie dat je al 3 dagen overtijd bent,krijg je de zenuwen van he?En dan zeker met die pendeluitslag!:d Hoop dat het raak is meid!
Ik was 20 toen ik bewust zwanger van mijn eerste, nu 25 en zwanger van de tweede. Ik heb een hoop gezeur gehad hoor en vaak alleen van mensen van buitenaf, de inside wist ook wel dat ik niet dom was. Manlief ( toen vriend) en ik waren al 7 jaar bij elkaar. Dus geniet van je zwangerschap en schijt aan de rest van de wereld
Hallo allemaal! Nou ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen hij geboren werd. En nu ben ik net 22 geworden en is mijn zoontje al 5maanden. Ik wilde ook al heel vroeg kinderen en heb altijd gezegd dat ik voor mijn 25ste minstens 1 kind wilde. Nou 1 is gelukt en de 2de daar wachtten we nog even mee hahahahaha. (terwijl ik het niet erg zou vinden als de 2de zich aankondigd hoor! )
hoi, ik ben 23 en mijn vriend 36.......dus voor hem wel een aardige leeftijd om te beginnen anders wordt ie zo;n opa-papa. ik wilde altijd al jong kinderen, alleen lukt t niet zo en lopen we vanaf januari 2006 bij de gyn omdat ik geen eisprong heb, maar nu met medicijnen weer wat hoop. bij mij weten een hoop mensen t wel ook op t werk i.v.m ziekenhuis bezoekjes onder werktijd enzo en vinden t allemaal leuk en mijn ouders zusjes en broertje kunnen niet wachten!!!!!!!!! wij zelf overigens ook niet maar we moeten ff geduld hebben!!!!
Ik was 19 toen ik zwanger raakte en nu ben ik 20 en zal dus ook 20 zijn als hij geboren word. Liefs, misspuma
Ik ben 22 geworden 16 juni, en zit nu in de eerste ronde! Mijn vriend denkt dat hij raak heeft geschoten, hahaha! Het mannelijk ego is een groot iets!
Ik ben 20, en we zijn nu voor de 2e ronde bezig We willen heel graag zwanger worden. Ik kan er ook met niemand over praten behalve hier Niemand in mijn omgeving weet ervanaf. Dat willen we zo houden tot het eenmaal zo ver is
ja dat heb ik ook hoor ik ka er ook alleen maar hier over hebben ik ben nu 19 (september word ik 20) en mijn vriend is net 21 we zijn nu iets langer dan een jaartje bezig (ronde 13) en we wonen nou samen sinds januari en we zijn nu twee jaar samen (sinds 18-04-2004)
Nu al raak en je hebt je eisprong nog niet gehad Wat eet je vriend als ik vragen mag Ga ik ook voederen aan de mijne dan hahha
haha, ja dat zei ik dus ook al, dat het nog niet zo kon zijn. Maar hij is er zwaar van overtuigd dat het deze keer al lukt... Ik ben toch echt wat nuchterder.. dan is de teleurstelling niet zo groot denk ik! Hij neemt veel van die ranzige flesjes fruit today ofzo met van die brokken erin! hehehe, dus misschien moeten jullie mannen daar ook maar aan!!